Roșu pe linie la Bursa de Valori București: BET pierde 1,55%
Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 122,32...
Despre ENERGIA NUCLARĂ
"De bine, de rău, am înțeles că a fost până la urmă declarată energie verde. Deci nu mai e așa o mare problemă. În schimb, energia nucleară, de exemplu, dacă vorbim de centrala de la Cernavodă, trebuie să spunem foarte clar lucruri care nu s-au spus în spațiul public. Reactoarele 1, 2, 3 și 4, concomitent la debite normale ale Dunării, nu vor funcționa niciodată. Tocmai din cauza acestei lipse a răcirii adecvate la centrală.
Ele acum, probabil în scurt timp o să aflăm că unul din ele va lua pauză (n.r. - din cele două reactoare funcţionale). Deci sunt niște probleme majore, dacă nu se face ceva cu Dunărea într-un sens sau altul. O să intrăm într-un colaps, inclusiv pe transporturi, inclusiv pe irigații, inclusiv pe centrala atomică de la Cernavodă", a declarat, la DC News TV, Mihai Daraban.
Secetă-Dunăre
"Uitați-vă că se arată la televizor tot timpul, mai ales în aceste zile, cu seceta. Trebuie să fim cu toții conştienți că apă este în Dunăre. Acum nu știu în ce măsură ne încălzește faptul că avem o Dunăre lată de nu știu câte sute de metri. Și, într-adevăr, la cum e ea acum, probabil se trece călare pe cal dintr-o parte în alta, calul ținând capul afară.
Problema noastră este să regularizat malurile, să creăm, dacă vreți, pământ agricol din ce excavăm, de pe fundul Dunării, din dragaj. O dată malurile finalizate să arate precum brațul Sulina, adică cu pietre. Nu spune nimeni să betoneze. E foarte scump, dar în felul acesta ai rezolvat foarte multe probleme. Comisia Dunării ne cere minim 2 metri jumate adâncime, pentru că asta este adâncimea, dacă vreți, de siguranță pentru un trafic navigabil pe Dunăre", a mai transmis preşedintele CCIR.
Canalul Dunăre-Marea Neagră
"Avantajul canalului Dunăre-Marea Neagră, pe lângă faptul că e o scurtătură, este acela că se descarcă sau, mai bine zis, plecarea lui este din incinta Portului Constanța și practic, transferul acesta de marfă de la nave maritime la nave fluviale se face în interiorul portului, în condiții de siguranță. Efectiv, dacă nava maritimă apucă să intre în port, din momentul acela este sigur transferul de la nava maritimă la nava fluvială. Și, bineînțeles, plecând pe canal condițiile sunt excepționale.
La noi dacă n-am fi avut canalul, nu ne puteam numi și port fluvial, pentru că, vedeți, acum, dacă nu ar fi fost canalul, foarte multe nave trebuia să se duc la Galați. Deci este foarte dificil să nu folosești Portul Constanța în aceste condiții. Portul îl folosești având acest canal", a spus Mihai Daraban.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Valoarea totală a tranzacțiilor s-a ridicat la 122,32...
O eventuală suspendare a...
„Traversăm o perioadă în care...
Platforma de criptomonede,...
Banca Centrală Europeană (BCE)...
După ani în care autoritățile...
Președintele Rezervei Federale...
Economia zonei euro şi cea a UE...
Schimbare de generație la...
Regele reducerilor mizează pe „vânătoarea de comori” a...
Care este prețul corect al petrolului pentru Donald Trump.
Un pas strategic în dezvoltarea internă de tehnologii.
Franța cere acțiuni urgente...
Leul stagnează față de euro, dar pierde teren în fața...
Dobânzile interbancare ROBID și...
Formularul tipizat folosit de...
Prețul cuprului scade din nou,...
Oficial, gigantul spaniol...
Petrolul scade brusc cu aproape...
Europa vrea să atragă cercetători americani nemulțumiți...
Piața paladiului se...
INS a publicat datele privind...
Germania riscă să rateze...
Declarația unică (Formular 212)...