Ce nume ar putea avea Facebook. Denumirile vehiculate pe internet
Autor: Antonio Grigore
Data publicării:
Facebook și Instagram au căzut iar, într-o pană raportată la nivel global de utilizatori
Facebook și Instagram au căzut iar, într-o pană raportată la nivel global de utilizatori
Zuckerverse, Timesuck, Faceplant, sunt câteva dintre sugestiile de nume vehiculate online după apariţia unui articol de presă potrivit căruia Facebook ar intenţiona să apeleze la un rebranding prin adoptarea unui nou nume.

Propunerile au fost diverse, de la cele serioase, la unele amuzante sau chiar stranii.

''Meta'' a fost una dintre sugestiile serioase aflate în tendinţe, o referire la intenţia Facebook, potrivit relatărilor de presă, de a-şi lua un nume care să scoată în evidenţă ideea de metavers, un mediu virtual în care utilizatorii pot socializa.

Bookface, Facegram, Facetagram, FreeFace, FreeTalk, World Changer, au fost alte propuneri sugerate de internauţi, scrie Reuters, citat de Agerpres.

Într-o notă mai radicală, un utilizator de pe Twitter, Dave Pell, a făcut o comparaţie cu muzicianul Kanye West, care şi-a schimbat recent numele în ''Ye''.

''Ar fi interesant dacă Facebook şi-ar schimba numele în Ye'', a spus acesta.

Mai multe sugestii amuzante au speculat că o eventuală schimbare de imagine ar fi propusă de fondatorul reţelei, Mark Zuckerberg, care doreşte să transforme în sfârşit Facebook într-o reţea ''cool''.

Frenezia noilor nume a apărut în urma unui articol publicat săptămâna aceasta pe site-ul cu ştiri din lumea tehnologiei The Verge, potrivit căruia un grup cu o nouă denumire va funcţiona asemenea unei companii-mamă pentru toate brandurile din alcătuirea sa - Facebook, Instagram, WhatsApp - şi va reflecta accentul pus pe realitatea virtuală şi pe realitatea augmentată.

Potrivit articolului, un anunţ în acest sens este aşteptat săptămâna viitoare.

Citește și: Rachetă hipersonică sau navă spațială? Ce a construit și testat China

Multe dintre sugestii au reflectat cu toate acestea temerile publicului vizând modalitatea în care compania gestionează problemele de siguranţă şi discursurile instigatoare la ură. Documente interne ale companiei americane, divulgate de un avertizor de integritate, s-au aflat la baza unei audieri în senatul Statelor Unite desfăşurate săptămâna trecută.

Alţi internauţi şi-au manifestat scepticismul că o schimbare de nume ar fi suficientă pentru a distrage atenţia de la monitorizarea tot mai atentă din punct de vedere juridic şi administrativ cu care se confruntă compania şi care i-a afectat imaginea.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

FMI încearcă să calmeze "optimismul exagerat" al pieţelor

Fondul Monetar Internaţional a transmis un avertisment...

Bulgari a dezvăluit cel mai subțire ceas din lume VIDEO

Poate una dintre trăsăturile specifice sau ciudățeniile...

Ceasurile elvețiene iau cu asalt India

Producătorii de ceasuri elvețieni lansează un atac...

PANZANI dorește să intre la Bursa de Valori din Amsterdam

Fondul de investiții CVC a anunțat că vrea să se alăture...

Băncile europene cer să fie declarate sectoare strategice

Băncile europene fac un apel către Uniunea Europeană...

Cum pot fi lansate noi cazinouri în România?

În jocurile de noroc, concurența este un element...

Șeful Stellantis își apără salariul de 36,5 milioane de euro

”Ca un jucător de fotbal, există un contract”, a...

Incendiu de proporții la Bursa de la Copenhaga

Un incendiu care a devastat vechea clădire a bursei de...


pixel