Ce nume ar putea avea Facebook. Denumirile vehiculate pe internet
Autor: Antonio Grigore | 21 oct 2021 / 18:09
Facebook și Instagram au căzut iar, într-o pană raportată la nivel global de utilizatori
Facebook și Instagram au căzut iar, într-o pană raportată la nivel global de utilizatori
Zuckerverse, Timesuck, Faceplant, sunt câteva dintre sugestiile de nume vehiculate online după apariţia unui articol de presă potrivit căruia Facebook ar intenţiona să apeleze la un rebranding prin adoptarea unui nou nume.

Propunerile au fost diverse, de la cele serioase, la unele amuzante sau chiar stranii.

''Meta'' a fost una dintre sugestiile serioase aflate în tendinţe, o referire la intenţia Facebook, potrivit relatărilor de presă, de a-şi lua un nume care să scoată în evidenţă ideea de metavers, un mediu virtual în care utilizatorii pot socializa.

Bookface, Facegram, Facetagram, FreeFace, FreeTalk, World Changer, au fost alte propuneri sugerate de internauţi, scrie Reuters, citat de Agerpres.

Într-o notă mai radicală, un utilizator de pe Twitter, Dave Pell, a făcut o comparaţie cu muzicianul Kanye West, care şi-a schimbat recent numele în ''Ye''.

''Ar fi interesant dacă Facebook şi-ar schimba numele în Ye'', a spus acesta.

Mai multe sugestii amuzante au speculat că o eventuală schimbare de imagine ar fi propusă de fondatorul reţelei, Mark Zuckerberg, care doreşte să transforme în sfârşit Facebook într-o reţea ''cool''.

Frenezia noilor nume a apărut în urma unui articol publicat săptămâna aceasta pe site-ul cu ştiri din lumea tehnologiei The Verge, potrivit căruia un grup cu o nouă denumire va funcţiona asemenea unei companii-mamă pentru toate brandurile din alcătuirea sa - Facebook, Instagram, WhatsApp - şi va reflecta accentul pus pe realitatea virtuală şi pe realitatea augmentată.

Potrivit articolului, un anunţ în acest sens este aşteptat săptămâna viitoare.

Citește și: Rachetă hipersonică sau navă spațială? Ce a construit și testat China

Multe dintre sugestii au reflectat cu toate acestea temerile publicului vizând modalitatea în care compania gestionează problemele de siguranţă şi discursurile instigatoare la ură. Documente interne ale companiei americane, divulgate de un avertizor de integritate, s-au aflat la baza unei audieri în senatul Statelor Unite desfăşurate săptămâna trecută.

Alţi internauţi şi-au manifestat scepticismul că o schimbare de nume ar fi suficientă pentru a distrage atenţia de la monitorizarea tot mai atentă din punct de vedere juridic şi administrativ cu care se confruntă compania şi care i-a afectat imaginea.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ştiri Recomandate

Impozitul progresiv! Câştigaţi mai mult, plătiţi mai mult

Guvernul și a dat seama că are nevoie urgentă de noi...

Preţul grâului a bubuit în Europa. Este un nou record

Este consecință logică a unei decizii adoptate recent de...

ANAF face angajări masive. Condiții de angajare

ANAF anunță că scoate la concurs zeci de posturi de...

McDonald's pleacă din Rusia, după 30 de ani

Celebrul lanţ de restaurante de tip fast-food şi-a...

Urmează o criză imobiliară? La ce ne putem aștepta

Cu un război lângă granița României care amenință să se...

Crossuri externe