Compania Campari, obligată să ia o decizie privind Aperol

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Cocktail / FOTO: Freepik
Cocktail / FOTO: Freepik
Grupul italian de băuturi spirtoase a fost nevoită să facă noi investiții. 

Campari a trebuit să investească într-o nouă linie la fabrica sa din Novi Ligure pentru a dubla capacitatea de producție pentru Apérol. Un aperitiv care, prin popularitatea pe care a dobândit-o, asigură cele mai mari vânzări ale companiei.

Succesul înregistrat de Aperol Spritz, acest aperitiv cu gust amărui esențial pentru crearea de cocktail-uri în întreaga lume, continuă să stimuleze vânzările Campari. Iar cererea nu ostenește să crească. Este firesc ca, profitând de acest context, compania să decidă dublarea capacităților de producție. 

Prin urmare, compania ajunsă pe locul șase mondial al industriei de băuturi spirtoase, a inaugurat noile sale unități în Novi Ligure, în regiunea Piemont. Această fabrică a produs aproape 30% din băuturile spirtoase Campari în ultimul an. Campari a investit 75 de milioane de euro pentru a-și crește capacitatea de producție Apérol. Un efort financiar întins pe trei ani, care extinde suprafața fabricii de la 60.700 de metri pătrați la 67.200 de metri pătrați.

Grupul italian consideră că acesta este „un pas fundamental în dezvoltarea sa internațională”, amintind că a doborât recordurile de două cifre pentru al treilea an consecutiv în 2023”. Numai vânzările Apérol au crescut de cinci ori în ultimii zece ani, devenind marca lider Campari. Cifra de afaceri a mărcii a crescut cu 23% în 2023, însumând un sfert din volumele comercializate de compania piemonteză.

Achizitii multiple

De la înființarea sa în 2004, fabrica Novi Ligure a continuat să se dezvolte, creând propriul centru de plante medicinale zece ani mai târziu pentru a controla dezvoltarea ingredientelor folosite la fabricarea diferitelor bitter Campari, precum Crodino fără alcool și Cinzano. Un stil de aperitive, corespunzător gusturilor străvechi, pe care italienii l-au reînviat în mare măsură.

Grupul de băuturi spirtoase, care a continuat să facă o serie de achiziții în ultimii ani sub conducerea șefului său austriac Bob Kunze, deține acum un portofoliu de cincizeci de mărci, printre care vodka Skyy, Grand Marnier, coniac Courvoisier, bourbon Wild turkey, cumpărat de la Pernod Ricard și romul Appleton Estate. A fost primul italian care și-a cumpărat o șampanie, în acest caz Lallier. Cifra de afaceri a fost de 2,9 miliarde de euro în 2023.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Panouri fotovoltaice / Foto: Freepik
Magistrați / Foto: Freepik
Digitalizarea în România merge foarte prost / Foto: Freepik
Corina Martin / FOTO: Pagina de Facebook
Trenuri / Foto: Freepik
Beijing
Ghișeu
Copii din mediul rural rareori se consideră fericiți / Foto: Oana Pavelescu
Guvernul are buzunarele goale / Ilustrație: DCBusiness
Despre prosumatori
Familie în vacanță / Foto: Freepik
Exploatare / FOTO: Freepik
Mina Șuior
Foto: Oana Pavelescu
Foto: Freepik.com
Rachetă / FOTO: Freepik
Scădere / FOTO: Freepik
La benzinărie / FOTO: Freepik
SUA vs. China / FOTO: Freepik
Honda
Mină de cupru / Foto: Freepik
Dolari

Dolarul își revine, lira sterlină se impune în fața euro

Dolarul și-a revenit ușor, deși incertitudinile legate...

Foto: Freepik.com
Foto: Pexels.com
Depozit farmacie / FOTO: Freepik
Dolari și aur / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Marcel Ciolacu
Conferință la BCE / FOTO: BCE

BCE nu mai are timp de pauze, este constrânsă să acționeze

Banca Centrală Europeană se pregătește să reducă din nou...


pixel