Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Campari a trebuit să investească într-o nouă linie la fabrica sa din Novi Ligure pentru a dubla capacitatea de producție pentru Apérol. Un aperitiv care, prin popularitatea pe care a dobândit-o, asigură cele mai mari vânzări ale companiei.
Succesul înregistrat de Aperol Spritz, acest aperitiv cu gust amărui esențial pentru crearea de cocktail-uri în întreaga lume, continuă să stimuleze vânzările Campari. Iar cererea nu ostenește să crească. Este firesc ca, profitând de acest context, compania să decidă dublarea capacităților de producție.
Prin urmare, compania ajunsă pe locul șase mondial al industriei de băuturi spirtoase, a inaugurat noile sale unități în Novi Ligure, în regiunea Piemont. Această fabrică a produs aproape 30% din băuturile spirtoase Campari în ultimul an. Campari a investit 75 de milioane de euro pentru a-și crește capacitatea de producție Apérol. Un efort financiar întins pe trei ani, care extinde suprafața fabricii de la 60.700 de metri pătrați la 67.200 de metri pătrați.
Grupul italian consideră că acesta este „un pas fundamental în dezvoltarea sa internațională”, amintind că a doborât recordurile de două cifre pentru al treilea an consecutiv în 2023”. Numai vânzările Apérol au crescut de cinci ori în ultimii zece ani, devenind marca lider Campari. Cifra de afaceri a mărcii a crescut cu 23% în 2023, însumând un sfert din volumele comercializate de compania piemonteză.
Achizitii multiple
De la înființarea sa în 2004, fabrica Novi Ligure a continuat să se dezvolte, creând propriul centru de plante medicinale zece ani mai târziu pentru a controla dezvoltarea ingredientelor folosite la fabricarea diferitelor bitter Campari, precum Crodino fără alcool și Cinzano. Un stil de aperitive, corespunzător gusturilor străvechi, pe care italienii l-au reînviat în mare măsură.
Grupul de băuturi spirtoase, care a continuat să facă o serie de achiziții în ultimii ani sub conducerea șefului său austriac Bob Kunze, deține acum un portofoliu de cincizeci de mărci, printre care vodka Skyy, Grand Marnier, coniac Courvoisier, bourbon Wild turkey, cumpărat de la Pernod Ricard și romul Appleton Estate. A fost primul italian care și-a cumpărat o șampanie, în acest caz Lallier. Cifra de afaceri a fost de 2,9 miliarde de euro în 2023.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...