Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Un protocol de acord, semnat cu ocazia reuniunii miniştilor Transportului din Uniunea Europeană, prevede accelerarea proiectelor de extindere a reţelei Nightjet aparţinând companiei austriece de căi ferate (OBB), aflată în prima linie a renaşterii curselor de noapte în Europa, în cooperare cu compania germană Deutsche Bahn, căile ferate elveţiene (CFF) şi SNCF-ul francez.
Printre aceste legături, cursa Paris-München-Viena ar urma să fie reintrodusă în luna decembrie 2021, cu trei ani mai devreme decât preconiza anterior OBB. Cu toate acestea, cursa nu se va efectua pe ruta tradiţională, via Strasbourg, ci se va adăuga cursei Bruxelles-Viena, care există deja, în oraşul german Mannheim, sud de Frankfurt. Începând din luna decembrie 2023 cursa Paris-München-Viena ar urma să fie conectată la o secţiune Mannheim-Berlin, ceea ce va permite curse de noapte pe rutele Paris-Berlin şi Bruxelles-Berlin.
Alexandru Rafila, în IZOLARE! Soția sa a fost testată pozitiv cu COVID-19
Cu toate acestea, compania franceză de căi ferate (SNCF), unul din partenerii comerciali în acest proiect, a precizat că traseul exact al acestor curse nu a fost încă definitivat.
Schema prezentată marţi cuprinde de asemenea curse de noapte pe rutele Amsterdam-Koln-Zurich (în luna decembrie 2021) şi Zurich-Barcelona (din decembrie 2024), care au fost evocate deja în acordurile încheiate în luna septembrie între OBB şi CFF.
"Începând de astăzi evoluăm spre TEE 2.0", a salutat ministrul german al Transporturilor, Andreas Scheuer, cu prilejul unei conferinţe de presă. Oficialul, care a înscris renaşterea reţelei Trans Europ Express (TEE) pe agenda preşedinţiei germane a Uniunii Europene, preconizează o "vârstă de aur pentru transportul feroviar post-Covid". Programul lui Andreas Scheuer, bazat pe interconectarea reţelelor de mare viteză, include şi un pachet dedicat trenurilor de noapte.
Pe partea franceză, directorul general de la SNCF, Jean-Pierre Farandou a apreciat că trebuie ascultată tânăra generaţie care este mai puţin dispusă să călătorească cu avionul. "Este un moment bun pentru a relansa oferta de trenuri de noapte în Europa" a apreciat , Jean-Pierre Farandou, recunoscând că iniţiativa a fost lansată de companiile ivale iar SNCF a fost până acum o prezenţă modestă pe acest segment.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
Dana Tănase, directorul...
"Make the impossible possible"...
Informare oficial din partea...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...