România are un PNRR revizuit. Veștile sunt bune
România își menține accesul la întreaga finanțare...
Astfel, conform Vola.ro, în timpul stării de urgenţă, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate, un număr de 41.739 de clienţi fiind afectaţi de aceste modificări. Dintre aceştia, cu ajutorul specialiştilor agenţiei, 71% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 4,2 milioane de euro şi se fac în continuare eforturi pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare iniţiate.
Datele centralizate relevă faptul că vânzările de bilete de avion au scăzut cu până la 88%, în perioada stării de urgenţă. În acest context, statistica oficială arată că, la nivel european, în perioada 15 martie - 1 iulie 2020, au fost anulate zilnic între 20.000 şi 25.000 de zboruri, conform unui comunicat al companiei. Procentul este susţinut şi de cifrele Eurocontrol (Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene), care a raportat că traficul aerian din România a scăzut, în medie, cu 87% în timpul stării de urgenţă, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Pentru a rămâne alături de clienţii care au dat de-a lungul vremii votul de încredere agenţiei de turism pe care o reprezintă, specialiştii Vola.ro depun încă din luna martie eforturi deosebite pentru a oferi sprijin tuturor celor afectaţi de anulările şi modificările de zbor. De exemplu, dat fiind că volumele de interacţiuni între specialiştii Vola.ro şi clienţi au crescut de cinci ori în perioada stării de urgenţă, iar liniile telefonice au fost suprasolicitate, au fost deschise chatul Vola.ro şi platforma #VolaTeAjută, unde sunt centralizate cele mai frecvente întrebări legate de anulări şi restricţiile de călătorie, actualizate din surse oficiale. În plus, întrucât companiile aeriene au anunţat termene de procesare a cererilor neaşteptat de lungi din cauza volumelor foarte mari de cereri (peste 120 de zile, în medie), Vola.ro aplică pentru rambursare în numele clienţilor şi face presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grăbi acest proces", menţionează reprezentanţii Vola.ro, în comunicatul de presă.
Citește și Pandemia a făcut PRAF turismul mondial. Pierderile sunt COLOSALE
Vola.ro oferă servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion de linie şi low-cost, opţiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, city-break-uri, vacanţe, asigurări medicale de călătorie şi servicii de rent-a-car. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 10,6 milioane de euro, la un volum de tranzacţii de 71 milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România își menține accesul la întreaga finanțare...
Guvernul României va analiza, în ședința programată...
România are cel mai mare cost al energiei în raport cu...
OpenAI lansează ChatGPT Atlas,...
Guvernul rus a aprobat un...
Aurul se ieftinește...
Producătorul olandez de bere...
Hidroelectrica a anunțat...
Liderii din 19 state UE cer o...
Volumul cifrei de afaceri din...
Avocatul Gabriel Biriș critică...
Plicurile cu noile pensii vin...
După luni de controverse și...
O nouă schemă de fraudă fiscală...
Aurul s-a prăbușit cu aproape...
Prețurile la pompă din Capitală...
Un diamant brut spectaculos, de...