Prăpăd la Bursa de la București: Scăderi masive la început de săptămână
Luni dimineață, Bursa de Valori...
Similar concurenţilor săi, Renault şi-a suspendat activitatea în majoritatea ţărilor în cursul lunii martie, din cauza pandemiei de coronavirus. În prezent, are loc o repornire graduală la anumite facilităţi europene, în timp ce mai multe uzine au reluat deja activitatea în Rusia, România, Portugalia şi Spania.
Dar cererea era deja slabă chiar înainte de izbucnirea epidemiei, ceea ce a exacerbat dificultăţile financiare ale producătorilor auto şi ale furnizorilor lor.
Rușii construiesc un ”MONSTRU al mărilor”. Ce știu americanii
Le Maire, care vineri a avut o nouă întâlnire cu directorii din industria auto franceză, a declarat la postul de radio France Info că Executivul vrea să folosească orice pachet de sprijin sau schemă de subvenţionare pentru a încuraja trecerea la maşini mai puţin poluante.
"Voi anunţa un plan de sprijin pentru a stimula consumul, pentru a ajuta la transformarea spre un model mai sustenabil, un sprijin special fiind acordat maşinilor care emit mai puţin dioxid de carbon CO2", a declarat Le Maire.
Acesta a explicat că vehiculele electrice sunt prea scumpe pentru multe gospodării, dar nu a dat amănunte privind tipul de măsuri avute în vedere pentru majorarea vânzărilor de maşini cu emisii scăzute.
Situaţia Renault este în atenţia Guvernului, în condiţiile în are statul francez este cel mai mare acţionar, cu o participaţie de 15%.
Luna trecută, Comisia Europeană a aprobat un împrumut de cinci miliarde de euro garantat de statul francez pentru Renault, un ajutor destinat să limiteze impactul economic al pandemiei de coronavirus.
"Aceste garanţii de împrumut vor ajuta grupul Renault să obţină lichiditatea de care are urgentă nevoie. Renault este un important producător auto european, cu peste 73.000 de angajaţi în Europa. Am cooperat îndeaproape cu Franţa pentru a ne asigura că acest sprijin poate fi introdus cât mai rapid posibil, în linie cu normele UE", a declarat comisarul european pentru Concurenţă, Margrethe Vestager.
Producător de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Luni dimineață, Bursa de Valori...
Dolarul american a înregistrat...
Scădere așteptată a prețului...
Fidel reputației sale de...
Capitalizarea bursei scade cu...
S-a iscat un adevărat scandal.
Investitorii încep să privească...
Analistul financiar Adrian...
Deficitul bugetar pune presiune...
Domeniul iGaming s-a dezvoltat...
Donald Trump, care încearcă să extindă limitele puterii...
Tranzacția a fost realizată...
Grupaj de știri.
Două institute de sondare care au realizat exit poll,...
Candidatul Alianței electorale...
Candidatul independent la...
Candidatul AUR la președinția...
Aproape 13.000 de firme...
Ministrul Energiei, Sebastian...
Recent, bursele mondiale au...
Autoritățile au promis un plus de peste 9%.
Bitcoin, dincolo de statutul de...
„Vor fi necesare mai multe...
Iată cele mai importante...
Dacă folosești frecvent...
Ultima escaladare tarifară a...
Miliardarul american Elon Musk...
La Harvard, mândrie și teamă în...