Trei declarații fiscale obligatorii trebuie transmise până la finalul lunii
Contribuabilii trebuie să...
Similar concurenţilor săi, Renault şi-a suspendat activitatea în majoritatea ţărilor în cursul lunii martie, din cauza pandemiei de coronavirus. În prezent, are loc o repornire graduală la anumite facilităţi europene, în timp ce mai multe uzine au reluat deja activitatea în Rusia, România, Portugalia şi Spania.
Dar cererea era deja slabă chiar înainte de izbucnirea epidemiei, ceea ce a exacerbat dificultăţile financiare ale producătorilor auto şi ale furnizorilor lor.
Rușii construiesc un ”MONSTRU al mărilor”. Ce știu americanii
Le Maire, care vineri a avut o nouă întâlnire cu directorii din industria auto franceză, a declarat la postul de radio France Info că Executivul vrea să folosească orice pachet de sprijin sau schemă de subvenţionare pentru a încuraja trecerea la maşini mai puţin poluante.
"Voi anunţa un plan de sprijin pentru a stimula consumul, pentru a ajuta la transformarea spre un model mai sustenabil, un sprijin special fiind acordat maşinilor care emit mai puţin dioxid de carbon CO2", a declarat Le Maire.
Acesta a explicat că vehiculele electrice sunt prea scumpe pentru multe gospodării, dar nu a dat amănunte privind tipul de măsuri avute în vedere pentru majorarea vânzărilor de maşini cu emisii scăzute.
Situaţia Renault este în atenţia Guvernului, în condiţiile în are statul francez este cel mai mare acţionar, cu o participaţie de 15%.
Luna trecută, Comisia Europeană a aprobat un împrumut de cinci miliarde de euro garantat de statul francez pentru Renault, un ajutor destinat să limiteze impactul economic al pandemiei de coronavirus.
"Aceste garanţii de împrumut vor ajuta grupul Renault să obţină lichiditatea de care are urgentă nevoie. Renault este un important producător auto european, cu peste 73.000 de angajaţi în Europa. Am cooperat îndeaproape cu Franţa pentru a ne asigura că acest sprijin poate fi introdus cât mai rapid posibil, în linie cu normele UE", a declarat comisarul european pentru Concurenţă, Margrethe Vestager.
Producător de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Pierderile sunt de ambele părți...
Comisia de muncă din Senat...
Camera Deputaților urmează să...
Berkshire Hathaway, compania legendarului investitor...
Uniunea Europeană lansează un...
Parlamentul României analizează...
O analiză a Deutsche Bank.
Senatul dezbate un proiect de...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
OPEP și aliații săi se confruntă cu o dilemă delicată:...
Producătorul american de medicamente deschide un centru...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Analistul economic Cristian...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...