Despăgubiri și în caz de lichidare a asigurătorului RCA care nu este bazată pe insolvență
Numărul de abonaţi premium, care reprezintă cea mai mare parte a veniturilor companiei suedeze, a urcat cu 27% faţă de anul trecut. Analiştii se aşteptau ca Spotify să aibă 136,4 milioane de abonaţi care plătesc, în perioada aprilie-iunie 2020.
”Superspreader”, marele VINOVAT de dezastrul de la abatorul Toennies
Veniturile platformei audio au urcat cu 13% în trimestrul doi, la 1,89 miliarde de euro, de la 1,67 miliarde de euro în urmă cu un an.
Totuşi, pierderile au crescut spectaculos, ajungând la 167 miliarde de euro, de la 17 miliarde de euro la 31 martie 2020, după ce costurile au urcat cu 48%.
Numărul utilizatorilor lunari activi - unde sunt incluşi şi cei care nu plătesc abonament - a crescut cu 29% în trimestrul doi, la 299 milioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Până acum câțiva ani, motorina era mai ieftină decât...
În anumite situații legea prevede că nu proprietarii...
Moneda naţională s-a apreciat,...
Zeci de mii de turişti au ales...
Vânzările cu amănuntul din zona...
Institutul Naţional de...
CEC Bank sprijină antreprenorii...
Tesla a vândut 62.167 de...
Președintele francez Emmanuel...
Rata șomajului din luna martie...
Norvegia și Republica Moldova...
Acțiunile europene au atins...
A fost depusă la Senat o...
Următoarea listă de sancțiuni...
Preşedintele Iohannis...
Protest în Capitală, miercuri,...
Anul 2024 se anunță a fi unul...
Un proiect ieșit din comun și estimat la 300 milioane de...
Dialogul dintre Xi Jiping,...
Prețul aurului a crescut luni, susținut de slăbirea...