Bursa de la București a început săptămâna în scădere: Roșu pe linie
Bursa de la București nu a...
Returnarea sau schimbarea unui produs cumpărat
Ai vrut să returnezi sau să schimbi un obiect vestimentar, dar nu ai păstrat chitanța? Ar trebui să pui deoparte chitanţele primite de la diverse articole vestimentare, accesorii sau încălţăminte, măcar 30 de zile sau atâtea câte cere politica de returnare a magazinului de unde ai achiziționat, scrie Stiridinlume. Sunt magazine care pot primi produsele înapoi de până la un an de zile. Poate nu ai posibilitatea să verifici fiecare produs în parte, dacă are mici defecte, dar îți dorești să îl porţi cu plăcere. Ori poate ai achiziționat o pereche de încălțăminte care nu este atât de comodă precum credeai.
Pe baza chitanței, poți returna produsele înapoi. Atenție! Perioada de returnare a produsului se va face diferit în funcție de magazine, iar condiția de returnare, la cele mai multe dintre articole, este să aibă încă eticheta intactă, însă, sunt magazine care nu au o astfel de regulă. Întrebați de fiecare dată la casă care sunt politicile de returnare ale produselor. Pentru achiziţiile online, este mult mai ușor de păstrat o evidență, pentru că toate comenzile rămân înregistrate într-un sistem, pe baza unui cont de client.
Cum te ajută bonurile să economiseşti bani
Acestea pot fi folosite pentru a economisi. Când încerci să faci un buget sau să păstrezi unul pe care l-ai stabilit la data de început de lună, sau din momentul în care ai primit salariul, chitanțele păstrate îţi permit să ţii un jurnal de cheltuieli. Chiar dacă plătești cu cardul și ne putem ajuta de aplicațiile de home bank pentru a vedea pe ce am cheltuit banii, atunci când plătim cash, nu putem păstra evidența, decât pe baza bonului. Ținând o evidență a cumpărăturilor, oamenii pot economisi bani, chiar din lucrurile minore și ieftine pe care le cumpără, dar sunt inutile sau nefolosite, de obicei.
Trucul care te poate ajuta să beneficiezi de o garanţie mai lungă
Pentru produsele electronice primeşti garanție, dar va fi nevoie să păstrezi chitanţele primite la cumpărare, împreună cu garanţia. În cazul în care există un defect sau aparatul se deteriorează în decurs de unul sau doi ani după achiziţionare, poţi folosi garanţia primită. Există posibilitatea să prelungești garanția cu încă unul, doi sau mai mulți ani. Acest lucru te poate ajuta să nu fie nevoie să schimbi un produs ce se defectează imediat după ce a ieșit din garanția de unul sau doi ani, potrivit RTV.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Comerţul online ia amploare în Germania.
O situația similară s-a înregistrat și în luna mai, când...
Evoluția pieței carburanților este, oarecum,...
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...
Analistul economic Adrian...
Grupaj de știri.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...