Potrivit Bloomberg, nava, intrată în dotarea marinei militare a Statelor Unite în mai 2017, a efectuat 740 de teste la aceste dispozitive. Neregulile au apărut însă ulterior, când s-a stricat sistemul de catapultare, fabricat de compania General Atomics.
O perioadă, decolările și aterizările pe puntea portavionului au fost oprite și s-au făcut unele reparații. Reprezentanții Pentagonului au precizat că noile probleme nu au legătură cu absența celor 11 lifturi necesare pentru ridicarea muniției.
Citește și US Navy se pregătește de război: Crează o unitate de agresori submarini
Bloomberg notează, de asemenea, că, deși o parte din defecțiuni au fost remediate, problemele portavionului Gerard Ford nu s-au terminat. În aceste condiții, conducerea US Navy a decis ca nava să întrerupă programul de testări și verificări. Din cauza cheltuielilor de reparații, costurile au crescut cu 120 de milioane de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Proiectele de acte normative...
Randamentele scad după haosul...
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Trump și Putin, discuție fără...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...
Ministerul Transporturilor și...
Giganții industriali europeni...
Analistul economic Petrișor...
Rovinieta se scumpește din...
Vicepremierul Tanczos Barna a...
Curs valutar BNR, 3 iulie 2025.
Preşedintele Cartel Alfa,...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Creşterea cotei generale de...
Orban mizează pe „prima casă” în campania pentru 2026.
Medicina evoluează permanent,...