Google ia măsuri drastice față de cei care neagă schimbările climatice

Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
Gigantul online Google va interzice utilizatorilor care neagă schimbările climatice posibilitatea de a-şi monetiza conţinutul pe platformele sale, informează agenţia DPA vineri.

O nouă politică pentru agenţii de publicitate, editorii şi creatorii YouTube interzice reclamele pentru conţinut care "contrazice consensul ştiinţific bine stabilit asupra existenţei şi cauzelor schimbărilor climatice" şi monetizarea acestuia, a anunţat compania într-un comunicat emis joi.

"Aceasta include conţinutul care face referire la schimbările climatice drept o farsă sau o înşelătorie, care neagă faptul că tendinţele pe termen lung arată încălzirea climei la nivel global şi care neagă faptul că emisiile de gaze cu efect de seră sau activitatea umană contribuie la schimbările climatice", a precizat Google.

Miliarde de parole sparte. Anunțul a fost făcut de Google. Verifică-ți telefonul

"Agenţii de publicitate pur şi simplu nu vor ca anunţurile lor să apară lângă acest conţinut. Iar editorii şi creatorii nu doresc ca reclame care promovează aceste afirmaţii să apară pe paginile sau în videoclipurile lor", a adăugat compania.

Google va examina contextul, făcând distincţia între conţinutul care susţine o afirmaţie falsă ca fiind adevărată şi conţinutul care raportează sau discută acea afirmaţie.

"Vom continua, totodată, să permitem reclame şi monetizarea pe alte subiecte legate de climă, inclusiv dezbateri publice privind politica climatică, impactul diferit al schimbărilor climatice, noi cercetări şi multe altele", a indicat compania.

Google va începe aplicarea acestei politici din luna noiembrie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

CE oltenia
Foto: Freepik.com
Teambuilding. Freepik.com
O femeie își alimentează mașina electrică / Foto: Freepik
Horațiu Potra / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Foto: Pexels.com
O persoană completează un formular / Foto: Freepik
Plan cadastral / Foto: Freepik
Napolact
Bogdan Chiritoiu / Foto: Oana Pavelescu
Fusion for Energy (F4E) și centru de cercetare CERN au semnat un acord strategic
Alexandru Nazare
Despădurire / Foto: Freepik
Inflația golește buzunarele românilor / Ilustrație DCBusiness
Dealerii Dacia vor promova noul logo al mărcii de la începutul anului viitor, iar primele mașini care vor primi noua emblemă vor apărea pe străzi din a doua jumătate a anului 2022. 
Bursa de Valori București
Inflatie. Foto: Pexels.com
Documente. Freepik.com
Plata POS. Freepik.com
Unul dintre sediile băncii Unicredit / FOTO: Unsplash

UniCredit, blocată la Roma dar în plin avânt financiar

Grupul bancar UniCredit nu va mai încerca să încheie...

Raiffeisen / Foto: Salech Hcelas

Două bănci occidentale fac profituri record în Rusia

După declanșarea invaziei rusești în Ucraina, statele...

Nimic nu stimulează optimismul investitorilor
Internet. Freepik.com

Rusia anunţă că îşi face propriul Starlink, pe modelul lui Elon Musk

Rusia anunţă că va avea propria reţea de internet prin...

Dmitri Peskov, umbra președintelui rus
BMW electric
TikTok. Freepik.com
Robert Redford

Ce avere a lăsat în urmă Robert Redford după moartea sa

Robert Redford, actorul și regizorul american care a...


pixel