Trei declarații fiscale obligatorii trebuie transmise până la finalul lunii
Contribuabilii trebuie să...
Împrumutul pe trei ani va ajuta producătorul italo-american să-şi consolideze poziţia financiară, pe fondul scăderii vânzărilor din cauza crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19). De asemenea, de acest credit va beneficia şi sectorul auto din Italia, unde operează aproximativ 10.000 de afaceri.
Prin furnizarea ajutorului de stat, autorităţile de la Roma "vor să prezerve şi să întărească lanţul de furnizare în industria auto italiană", a afirmat ministrul Economiei, Roberto Gualtieri. Acesta a adăugat, fără a oferi precizări: "Guvernul va monitoriza implementarea angajamentelor asumate de FCA Italia".
Nereguli grave la service-uri și showroom-uri
Împrumutul va fi acordat de Intesa Sanpaolo, cea mai mare bancă italiană de retail, în timp ce societatea italiană de asigurare de credite Sace SpA va oferi o garanţie publică pentru 80% din suma de 6,3 miliarde de euro.
Miercuri, acţiunile FCA, au scăzut la Bursa de la Milano cu 4,4%, la 8,665 euro.
Linia de credit de 6,3 miliarde de euro pentru Fiat Chrysler va fi cel mai mare împrumut garantat de un guvern european în perioada pandemiei, după ce, recent, UE şi-a dat acordul pentru un împrumut garantat de statul francez în valoare de cinci miliarde de euro pentru Renault SA.
Anul trecut, grupul francez PSA şi compania italo-americană Fiat Chrysler Automobiles (FCA) au anunţat finalizarea acordului de fuziune cu caracter obligatoriu, care va crea al patrulea producător auto global, după Volkswagen, alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi şi Toyota. Entitatea combinată, cu o capitalizare bursieră de aproximativ 50 de miliarde de dolari, va avea vânzări anuale de aproape nouă milioane de vehicule.
FCA deţine branduri cum ar fi Fiat, Jeep, Dodge, Ram şi Maserati, în timp ce PSA are brandurile Peugeot, Opel şi DS.
Tranzacţia vine în contextul în care toate pieţele auto importante din Europa au fost afectate de scăderea vânzărilor, în urma închiderii showroom-urilor după instituirea măsurilor de urgenţă pentru limitarea pandemiei, dar aceste evoluţii au fost evidente în special în Italia, una din pieţele de bază ale FCA.
În pofida "unei perioade neaşteptate şi fără precedent", FCA îşi menţine angajamentul "de a finaliza tranzacţia cu PSA până la finalul lui 2020 sau începutul lui 2021", se arată într-un comunicat al companiei italo-americane publicat recent.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Comisia de muncă din Senat...
Camera Deputaților urmează să...
Parlamentul României analizează...
O analiză a Deutsche Bank.
Senatul dezbate un proiect de...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
OPEP și aliații săi se confruntă cu o dilemă delicată:...
Producătorul american de medicamente deschide un centru...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Analistul economic Cristian...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...