Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
Potrivit calculelor „Financial Times”, candidatul democrat a investit deja aproximativ 57 de milioane de dolari în reclame pe Meta și Google, de când Joe Biden s-a retras din cursă, pe 21 iulie. Donald Trump a apelat, până acum la alte metode, precum aparițiile publice și publicitatea televizată.
Candidatul democrat la președinția SUA pune accent pe digital pentru campania ei. Potrivit calculelor „Financial Times”, pe baza datelor furnizate de Google și Meta, Kamala Harris a cheltuit deja în jur de 57 de milioane de dolari pe reclame cu acești doi giganți digitali, de când Joe Biden s-a retras din cursă pe 21 iulie. La rândul său, adversarul său republican, Donald Trump, ar fi cheltuit doar 5,6 milioane de dolari în aceeași perioadă. De zece ori mai puțin.
Această accelerare digitală pe partea democrată accentuează decalajul semnificativ dintre cei doi adversari politici, având în vedere că, din 1 ianuarie și până pe 10 august, Joe Biden și, acum, Kamala Harris - au cheltuit 139 de milioane de dolari la Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp). ) și Google (Google Search, YouTube), față de 22,5 milioane de dolari din campania Trump.
De remarcat este și faptul că, față de aceeași perioadă din campania din 2020, candidatul republican a cheltuit pentru publicitate digitală cu Meta și Google de peste patru ori mai mult decât acum, adică aproximativ 91 de milioane de dolari.
Strategii divergente
Semn al strategiilor divergente. Ofensiva online a lui Kamala Harris urmărește atât să atragă alegătorii, cât și să strângă fonduri de la donatorii mici. Campania Trump s-a bazat până acum mai puțin pe donații mici (sub 200 de dolari), care reprezintă 40% din strângerea de fonduri, comparativ cu 61% în timpul campaniei sale din 2020, potrivit „FT”. Chiar dacă a revenit recent la X, Trump pare să se distanțeze și de marile rețele de socializare, în condițiile în care Meta a făcut conținutul politic mai puțin vizibil pe platformele sale.
Fostul președinte favorizează aparițiile publice și reclamele tradiționale de televiziune. Chiar dacă și în acest domeniu democrații sunt în față. Campaniile Biden și Harris au planificate cheltuieli de 286 de milioane de dolari pe publicitate la televiziunea și radioul tradițional între 1 ianuarie și ziua alegerilor, față de 187 de milioane de dolari pentru Trump, potrivit datelor companiei de specialitate Adimpact, citat de „FT”.
Pe platformele de streaming și televiziunile conectate, Kamala Harris este și ea înaintea lui Donald Trump, cu cheltuieli de 56 de milioane de dolari, față de 30 de milioane de dolari pentru rivala ei republicană, indică cotidianul britanic. În total, AdImpact estimează că alegerile prezidențiale vor avea ca rezultat cheltuieli de publicitate de 2,7 miliarde de dolari.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...