Lista rutelor ocolitoare pentru Valea Oltului (DN7), după închiderea drumului pentru lucrări
Autor: Mihai Ciobanu
Data publicării:
Rute ocolitoare Valea Oltului
Rute ocolitoare Valea Oltului
Pentru executarea lucrărilor de defrișare a versantului aflat în zona de protecție a DN 7, pe sectorul cuprins între km 242+600 și km 250+000 se va institui măsura de închidere a circulației rutiere zilnic în intervalul orar 06:00 – 20:00, aceasta urmând a se desfășura pe următoarele rute ocolitoare.

Variante propuse pentru autovehiculele cu MTMA > 7,5 tone aflate în tranzit:

Pentru relația București – Veștem (Sibiu) și retur:

 

București → A3 → Ploiești  → DN1A → Brașov → DN 1 → Veștem – intersecție cu DN 7

Pentru relația Pitești – Brașov și retur:

 

Pitești → DN73 – A3 → Râșnov  → Brașov

Pentru relația București – A1 Simeria (precum și zonele de vest, centru și nord ale țării) și retur:

 

București → A1 → Pitești → DN7 → Râmnicu Vâlcea → DN67 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

Totodată pentru această relație sunt propuse și următoarele variante alternative:

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → A1 → Pitești → DN65 – DEx12 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Filiași → DN66 → Târgu Jiu → DN66 → Simeria → Nod Rutier Simeria A1

București → DN6 → Alexandria → DN6 → Craiova → DN6 → Dr. Tr. Severin → DN6 → Lugoj → A6 → Nod Rutier Lugoj A1

Circulația vehiculelor rutiere între Râmnicu Vâlcea și punctul de lucru de la km 242 + 600, precum și între Sibiu/Boița și punctul de lucru de la km. 250 + 000 se va desfășura pe DN7 conform reglementărilor legale în vigoare.

Pentru autovehiculele cu MTMA < 7,5 tone pot fi utilizate ca variante de ocolire drumurile naționale și județene din proximitatea sectorului închis circulației pe DN7.

În intervalele orare 7:30 – 8:00 și 16:30 –17:00 executantul lucrărilor va ridica temporar măsura de închidere a traficului, pentru a permite tranzitarea sectorului de drum de către riveranii care lucrează în localitățile din proximitatea acestuia. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Pe perioada instituirii închiderii circulaţiei pe sectorul de drum menţionat mai sus, va fi permisă circulaţia autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritară precizate la art.32 alin 2 lit. a) şi b) din OUG 195/2002, precum și a autovehiculelor speciale de transport pacienți. Trecerea autovehiculelor se va realiza sub supravegherea constructorului, astfel încât să fie eliminat riscul apariției oricărui eveniment care să pună în pericol integritatea participanților la trafic sau a personalului implicat în desfășurarea lucrărilor.

Concomitent, au fost demarate acțiuni pentru permiterea accesului pe DN10, Buzău – Brașov, a autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată de până la 30 t.

De asemenea, au fost luate măsuri astfel încât pe variantele recomandate și propuse, în toată această perioadă să nu fie instituite alte restricții de circulație ce ar putea afectă fluența și siguranța circulației, iar acolo unde există acestea să fie ridicate în cel mai scurt timp posibil (așa cum este cazul restricției de circulație instituite pentru reabilitarea podului situat pe DN1 km 194+400 în zona localității Vlădeni, unde circulația se desfășoară semaforizat și cu piloți de trafic pe o singură bandă în dublu sens).

Menționăm că lucrările ce se efectuează în acest moment urmează a fi finalizate în aproximativ 2 săptămâni, continuarea lor fiind reluată după ridicarea restricțiilor de pe DN7.

Rugăm participanții la trafic să urmărească indicatoarele rutiere din această zonă, și să utilizeze și variantele de traseu propuse pe următoarele relații, transmite CNAIR:

Făgăraș →DN1 → Șercaia → DN73A → Brașov și returFăgăraș →DN1 → Șercaia → DN1S → Hoghiz → DN13 → Brașov și retur

 

Informații suplimentare precum și actualizări ale variantelor de ocolire propuse se regăsesc accesând următorul link:

https://harti.andnet.ro/vizualizare_harta.php?token=VkZaU1NrMW4 

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar construcția autostrăzii Sibiu – Pitești este extrem de importantă, nu doar pentru România, ci și pentru economia europeană. Autostrada Sibiu – Pitești este deosebit de relevantă pentru desfășurarea traficului pe Coridorul IV Pan European, deoarece asigură la nivel funcțional o traversare de la Vest la Est a teritoriului național.

De asemenea, este și prima legătură cu rețeaua rutieră europeană care traversează Munții Carpați, conectând Transilvania și Muntenia printr-o rețea rutieră modernă care va asigura circulația în condiții de siguranță.

Mai mult, trebuie conștientizat că defrișările cu circulația deschisă ar reprezenta un real pericol pentru siguranța traficului și pentru integritatea fizică a celor care ar tranzita zona unde se desfășoară lucrările.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Vești excelente pentru românii cu credite în lei. Anuțul BNR

Este vorba despre o nouă scădere a indicelui ROBOR.

Carlsberg cumpără Britvic pentru 3,9 miliarde euro

Producătorul de bere Carlsberg, care urmărește să-și...

Creșterea economică din T1 revizuită de INS în creștere

Institutul Național de Statistică (INS) a revizuit în...

A crescut ritmul de vânzare a locuințelor

Este concluzia unei analize realizate de o companie din...

Paramount și Skydance fuzionează, punând capăt erei Redstone

Skydance Media și Paramount Global au decis să...

Pepenele românesc, la control: Se caută urme de pesticide

O operațiune care va demara mâine, 8 iulie și va dura...

Franța știe ce contează: Litiu pentru industria europeană

Unul dintre cele mai mari proiecte europene de mine de...

Alegeri americane: Miliardarii din spatele lui Joe Biden

Averea totală a celor mai mari donatori ai campaniei lui...

Banca Nordea acuzată că a spălat banii rușilor

Este cel mai mare caz de spălare de bani din Danemarca.

Racheta europeană Ariane 6, gata să-și ia zborul

Lansarea este prevăzută pentru 9 iulie, după aproape...

Sprijin pentru România. Schimbare majoră a programului

Guvernul a adus o serie de modificări importante...

Companiile franceze se pregătesc pentru o perioadă de haos

De ce este speriat mediul de afaceri din Franța? De o...

20 mld. euro pentru agricultura românească, până în 2027

Europarlamentarul Daniel Buda, vicepreședinte al...

Grecia, NU! Spania, NU! Dar de ce Norvegia?

În nordul continentului european, țări precum Norvegia...

Bucureștenii, o nouă zi de foc! Și este doar începutul

Noul val de căldură care cuprinde România este abia la...

Benzina și motorina s-au ieftinit în prima zi din weekend

Fără o direcție clar conturată. Cam așa a evoluat...


pixel