Lotul 3 al Centurii Bucureşti Nord. CNAIR a ales executantul
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Este o companie din străinătate
Este o companie din străinătate
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţă că societatea IC Ictaş Inşaat Sanayi Ve Ticaret A.Ş va proiecta şi executa Lotul 3 al Centurii Bucureşti Nord.

"În urma reevaluării ofertelor conform deciziilor CNSC şi Curţii de Apel Bucureşti, CNAIR a transmis vineri, 25.06.2021, adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului pentru Proiectare şi Execuţie - Autostrada de Centură Bucureşti, km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord, km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600, în lungime de 8,6 km. Ofertantul desemnat câştigător este IC ICTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş., cu preţul de 413.665.346,64 lei fără TVA", se arată într-un comunicat de presă al CNAIR, transmis vineri AGERPRES.

La rândul său, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a scris pe Facebook că speră ca această licitaţie să nu fie din nou contestată, "astfel încât să putem semna cât mai rapid contractul".

"Avem un câştigător anunţat pentru proiectarea şi execuţia lotului 3 din Autostrada de centură a Bucureştiului, semi-inelul nordic. Este vorba de tronsonul lung de 8,6 km, între Afumaţi şi Pantelimon, care cuprinde nu mai puţin de 7 pasaje. Contractul în valoare de 413 milioane de lei prevede 12 luni pentru proiectare şi 18 luni pentru execuţie. La fel ca în cazul proiectelor similare, vom discuta cu antreprenorul să urgenteze proiectarea. Sper ca această licitaţie să nu fie din nou contestată, astfel încât să putem semna cât mai rapid contractul. Pe lotul adiacent, 4 (lung de 5 km, între Pantelimon şi A2), constructorul se mişcă bine cu proiectarea, iar execuţia lucrărilor va începe la toamnă. Acelaşi antreprenor ca pe lotul 4 lucrează la proiectare şi pe lotul 2 al A0 nord (19 km între Corbeanca şi Afumaţi), după ce, în mai, Compania de drumuri a semnat contractul pentru proiectare + execuţie. În prima parte a anului viitor începe aici şantierul de execuţie a lucrărilor. Planul anunţat rămâne în picioare: pe semi-inelul sudic al A0 vom putea circula din 2023, iar pe cei circa 100 de km ai întregii autostrăzi de centură, în 2024", a menţionat Drulă.

Citește și CNAIR, dat în judecată de drumarii de la ”Elie Radu”

Conform CNAIR, perioada de garanţie a lucrărilor este de zece ani, iar în cadrul contractului, viitorul antreprenor va realiza mai multe lucrări de artă, incluzând şapte pasaje, două dintre acestea cu lungimi de 318,30 metri, respectiv 466,50 de metri. Semnarea contractului de achiziţie publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestaţii şi după soluţionarea contestaţiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Boom-ul inteligenței artificiale nu se dezminte. Analiză

La bursă, acțiunile din sectorul inteligenței...

Cinébébé, o companie UNICĂ în Europa și extrem de prețioasă

Realizarea de filme cu nou-născuți este strict...

Ceasul de 10.000 de euro care a făcut furori la Cannes

La deschiderea Festivalului de Film de la Cannes,...

Care sunt cele mai mari companii listate la bursa olandeză

Printre multele altele, Țările de Jos sunt cunoscute...

Schimbări pe WhatsApp: Ce se va întâmpla în luna iunie

Care sunt surprizele lunii iunie. Un detaliu: multă...

Incendiile care au aprins prețul petrolului

Cursul petrolului a încheiat în creștere ultima sesiune...

Vânzarea terenurilor extravilane. Se schimbă regulile

A fost depusă la Senat o propunere legislativă pentru...

Şomajul rămâne la un nivel îngrijorător în Franţa

Veştile nu sunt bune pentru cea de-a doua mare economie...


pixel