Mars vrea să ajungă la afaceri globale cu îngheţată de un miliard de dolari

Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Înghețată
Înghețată
Pentru a-și atinge scopul, compania a angajat un expert. 

Mars Inc., unul dintre cei mai mari producători mondiali de ciocolată, l-a recrutat pe managerul american Anton Vincent pentru a conduce afacerile cu îngheţată ale companiei, cu obiectivul de a transforma această divizie într-o afacere de un miliard de dolari în 2030, transmite Bloomberg.

"Îngheţata este o piaţă de aproximativ 80 de miliarde de dolari la nivel mondial şi, până în 2030, va ajunge la aproximativ 100 de miliarde de dolari. Vedem o oportunitate reală, în mod clar în SUA, dar şi la nivel mondial", a declarat Anton Vincent cu prilejul unei conferinţe organizate la Chicago.

Producătorii de dulciuri, cum este Mars, încearcă să profite de creşterea cererii pentru dulciuri congelate, în contextul în care cheltuielile consumatorilor pentru răsfăţuri rezistă în pofida inflaţiei. Potrivit firmei de cercetare Euromonitor International, vânzările globale de îngheţată au crescut cu 16% în ultimii cinci ani şi sunt aşteptate să crească cu alte 35% până în 2027.

Mars este prezent pe piaţa îngheţatei de mai mult de trei decenii dar potrivit lui Anton Vincent a devenit cu adevărat serios cu privire la creşterea cotei de piaţă abia în ultimii patru ani. Grupul american a deschis recent o fabrică în China, care se adaugă facilităţilor de producţie de dulciuri îngheţate pe care le are în Franţa şi la Chicago (SUA).

Printre competitorii Mars pe segmentul îngheţatei se numără Unilever, cu o cotă de piaţă de 20%, Nestle SA, cu o cotă de 10%, şi General Mills Inc., cu o cotă de 4%.

Mars mizează pe creştere în zonele unde are deja fabrici de îngheţată, precum şi pe pieţele emergente. Compania se va concentra în prima fază pe extinderea mărcilor pe care le deţine dar nu exclude posibilitatea unor achiziţii. "Cu siguranţă vrem să investim în noi locaţii. Şi dacă se întâmplă să vină la pachet cu o potenţială achiziţie, eu cred că asta este ceva ce va trebui să luăm în considerare", a spus Anton Vincent.

Mars, care are vânzări anuale de 45 de miliarde de dolari, a putut să majoreze preţurile însă Vincent a precizat că transferul acestor costuri pe seama retailerilor şi consumatorilor este din ce în ce mai dificil. În perioada economice dificile, producătorii de dulciuri recurg în mod tradiţional la promoţii pentru a stimula vânzările. Vincent a precizat că Mars se uită la designul ambalajelor şi produselor pentru a identifica alte modalităţi car să ofere valoare consumatorilor.

Citește și Häagen-Dazs: Ce înseamnă numele acestei mărci de înghețată?

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

factura energie. Freepik.com
Colaj meserii. Sursa foto: Freepik.com
Dosare SAF-T / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com
România, harta regiunilor istorice / Foto: Freepik
Mașini în parcare / Foto: Freepik
Fabrica. Foto: Pexels.com
Bosch
Sondă de foraj

OMV și NOC confirmă descoperiri majore de țiței în Libia

Libia revine în prim-planul energetic: noi descoperiri...

Florin Barbu
Curs valutar. Foto: Freepik.com
Bani. Freepik.com
Grafic / FOTO: Freepik
Christine Lagarde, șefa Băncii Centrale Europene / Foto: BCE / Flickr
Alexandru Nazare / Foto: gov.ro
Curtea Constituțională a României / Foto: Octav Ganea / Inquam Photos
Eoliană / Foto: Freepik
Bursa de pe Wall Street / FOTO: Freepik
Alexandru Nazare / Foto: Facebook
Poștașul vine cu plicul / FOTO: Poșta Română
Sediu Agenției Naționale de Integritate
Reabilitare termică a unui bloc / Foto: Arhivă
ANAF
Black Friday / Foto: Freepik

Cum să nu iei țeapă de Black Friday

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor...


pixel