Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Mars Inc., unul dintre cei mai mari producători mondiali de ciocolată, l-a recrutat pe managerul american Anton Vincent pentru a conduce afacerile cu îngheţată ale companiei, cu obiectivul de a transforma această divizie într-o afacere de un miliard de dolari în 2030, transmite Bloomberg.
"Îngheţata este o piaţă de aproximativ 80 de miliarde de dolari la nivel mondial şi, până în 2030, va ajunge la aproximativ 100 de miliarde de dolari. Vedem o oportunitate reală, în mod clar în SUA, dar şi la nivel mondial", a declarat Anton Vincent cu prilejul unei conferinţe organizate la Chicago.
Producătorii de dulciuri, cum este Mars, încearcă să profite de creşterea cererii pentru dulciuri congelate, în contextul în care cheltuielile consumatorilor pentru răsfăţuri rezistă în pofida inflaţiei. Potrivit firmei de cercetare Euromonitor International, vânzările globale de îngheţată au crescut cu 16% în ultimii cinci ani şi sunt aşteptate să crească cu alte 35% până în 2027.
Mars este prezent pe piaţa îngheţatei de mai mult de trei decenii dar potrivit lui Anton Vincent a devenit cu adevărat serios cu privire la creşterea cotei de piaţă abia în ultimii patru ani. Grupul american a deschis recent o fabrică în China, care se adaugă facilităţilor de producţie de dulciuri îngheţate pe care le are în Franţa şi la Chicago (SUA).
Printre competitorii Mars pe segmentul îngheţatei se numără Unilever, cu o cotă de piaţă de 20%, Nestle SA, cu o cotă de 10%, şi General Mills Inc., cu o cotă de 4%.
Mars mizează pe creştere în zonele unde are deja fabrici de îngheţată, precum şi pe pieţele emergente. Compania se va concentra în prima fază pe extinderea mărcilor pe care le deţine dar nu exclude posibilitatea unor achiziţii. "Cu siguranţă vrem să investim în noi locaţii. Şi dacă se întâmplă să vină la pachet cu o potenţială achiziţie, eu cred că asta este ceva ce va trebui să luăm în considerare", a spus Anton Vincent.
Mars, care are vânzări anuale de 45 de miliarde de dolari, a putut să majoreze preţurile însă Vincent a precizat că transferul acestor costuri pe seama retailerilor şi consumatorilor este din ce în ce mai dificil. În perioada economice dificile, producătorii de dulciuri recurg în mod tradiţional la promoţii pentru a stimula vânzările. Vincent a precizat că Mars se uită la designul ambalajelor şi produselor pentru a identifica alte modalităţi car să ofere valoare consumatorilor.
Citește și Häagen-Dazs: Ce înseamnă numele acestei mărci de înghețată?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...