”Sărăcia este atestată statistic”. Mircea Coșea: Noul președinte trebuie să fie sincer
Deficitul bugetar pune presiune...
Scopul este de a asigura reduceri de costuri pe plan interne şi accelerarea implementării măsurilor de restructurare, în vederea îmbunătăţirii profitabilităţii. Independenţa brandurilor individuale va fi menţinută şi îmbunătăţită sub conducerea lui şefului AMG, Philipp Schiemer, care va prelua şi responsabilităţile suplimentare.
În februarie, Daimler a anunţat că urmează să îşi schimbe denumirea în Mercedes-Benz şi să listeze separat divizia de camioane până la finele anului. Această separare este cea mai importantă restructurare decisă de Ola Kallenius de la numirea sa în funcţia de director general al grupului german Daimler AG în urmă cu aproape doi ani. În plus, separarea de divizia de camioane îi va mulţimi şi pe investitori, care cer de mult timp conducerii Daimler să analizeze o listare a diviziei de camioane, care este unul dintre cei mai mari producători mondiali de vehicule comerciale.
Listarea diviziei de camioane - Daimler Truck - la Bursa de la Frankfurt ar urma să aibă loc până la finalul acestui an. La momentul oportun, Daimler îşi va schimba denumirea în Mercedes-Benz, a informat grupul german. Daimler a revizuit recent în creştere estimările privind profitul din 2021, dar a avertizat că deficitul global de semiconductori ar putea afecta în continuare vânzările în trimestrul doi.
Citește și Mișcare neașteptată a Daimler. Cum vizează să obțină un miliard de euro
Estimările se bazează pe o redresare a accesului la cipuri pentru industria auto în semestrul doi din 2021, deşi în prezent există o vizibilitate limitată, se arată într-un comunicat al grupului german. Cu toate aceste probleme, oficialii Daimler se aşteaptă ca profitul operaţional din 2021 să fie semnificativ mai ridicat decât în 2020, în urma redresării economiei mondiale după pandemia de coronavirus.
Marja de profit ajustat la divizia de maşini şi furgonete Mercedes ar urma să se situeze între 10% şi 12%, după ce anterior previzionase o marjă între 8% şi 10%. De asemenea, câştigurile din China ar urma să urce cu peste 7,5% în 2021, după ce anterior se prognoza un avans între 2% - 7,5%. Daimler deţine divizia de lux Mercedes-Benz şi brandul Smart. În România, Daimler are două unităţi de producţie, la Cugir şi Sebeş.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Deficitul bugetar pune presiune...
Două institute de sondare care au realizat exit poll,...
Candidatul Alianței electorale...
Candidatul independent la...
Candidatul AUR la președinția...
Aproape 13.000 de firme...
Ministrul Energiei, Sebastian...
Capitalizarea bursei scade cu...
Recent, bursele mondiale au...
Autoritățile au promis un plus de peste 9%.
Bitcoin, dincolo de statutul de...
„Vor fi necesare mai multe...
Iată cele mai importante...
Dacă folosești frecvent...
Ultima escaladare tarifară a...
Miliardarul american Elon Musk...
La Harvard, mândrie și teamă în...
Vânzările în țările europene au scăzut dramatic în...
Practic, este sfârșitul unei ere.
Deocamdată este vorba de doar câteva produse.
Totuși, nu toate sectoarele au de suferit din cauza...
Avertisment de la Buffett, falimente în scădere, scandal...
ONRC: Numărul firmelor care...
Prezență record la urne în...
Românii trebuie să-și expoateze din nou imaginația și...
Arabia Saudită, Rusia și alți...
Warren Buffett critică...