Curs valutar. Leul prinde puteri în timp ce aurul se ieftinește
Banca Națională a României a...
Conform normelor UE, constructorii auto pot să îşi pună la comun emisiile de CO2 în interiorul grupului, de exemplu grupul Volkswagen poate unifica emisiile de CO2 ale autoturismelor VW, Seat şi Skoda cu cele ale autoturismelor Porsche şi Audi. Regulile permit de asemenea companiilor rivale să forme aşa-numite "open pools" însă până acum niciunul nu a dorit să facă acest lucru.
Potrivit FT, o astfel de măsură ar permite Fiat Chrysler Automobiles să compenseze emisiile de CO2 ale automobilele sale cu emisiile zero ale automobilelor Tesla, reducând astfel cifra medie până la un nivel acceptabil. Începând de anul viitor ţinta UE privind emisiile medii de CO2 pentru autoturisme este de 95 de grame per kilometru.
Conform calculelor UBS, anul trecut emisiile medii de CO2 pentru autoturismele FCA au fost de 123 de grame per kilometru, UBS avertizând că grupul italian prezintă cel mai mare risc de neîndeplinire a ţintei cerute de UE. La rândul lor, analiştii de la firma de consultanţă Jefferies estimează că grupul Fiat Chrysler Automobiles riscă amenzi de peste două miliarde de euro în anul 2021, când noile ţinte vor deveni lege.
Citește și: Elon Musk vrea să cumpere fabricile închise de General Motors
"Pentru Europa, este pentru prima dată când producători complet separaţi îşi pun la comun emisiile sub forma unei strategii viabile din punct de vedere comercial. Odată ce ai înfiinţat un "open pool" acesta rămâne valabil pentru mai mulţi ani" a declarat Julia Poliscanova, director la grupul de lobby Transport & Environment.
Financial Times susţine că într-o declaraţie publicată pe site-ul Comisiei Europene, Fiat Chrysler ar fi pus la punct un "open pool" cu Tesla în data de 25 februarie, astfel încât automobilele Tesla vor fi numărate în flota de autoturisme a FCA care include mărcile Alfa Romeo, Jeep şi Maserati. În acelaşi document se arată că rivalii japonezi Mazda şi Toyota vor forma şi ei un "open pool".
Fiat Chrysler Automobiles intenţionează să vândă vehicule hibride şi electrice în viitor, însă în prezent este considerat în urma altor constructori auto pe acest segment de piaţă. Vânzările sale reduse de automobile electrice ar face imposibil pentru FCA să respecte normele UE fără un acord cu Tesla.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Banca Națională a României a...
Prefectul judeţului Prahova, Emil Drăgănescu, a anunţat...
Aproximativ 200 de angajaţi ai...
Banca Națională a României a prezentat ultimele cifre.
O spune patronul unui mic astfel de magazin, un...
La Berlin începe un nou...
Cea mai importantă tranzacție din istoria companiei...
Ministerul Finanțelor și-a stabilit programul de...
Sunt patru astfel de avioane,...
Asta da, veste! Ce pregătesc cei de la Meta
Preşedintele Patronatului Român din Industria de...
Compania americană Lockheed Martin a anunțat că divizia...
Elon Musk a închis divizia care...
Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...
În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...
Vitezele 6G au atins 100 Gbps...
Din motive politice sau...
Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...
Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...
Principalii giganți mondiali ai...
Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...
Opt ziare americane au depus o...
Instituțiile emitente au...
Iată că acest fenomen,...
Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...
Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...
Grupaj de ştiri.