Ajutoare de stat mai mari pentru firme! Până la 75% sprijin în aceste regiuni
Guvernul României urmează să...
Oamenii au început să reducă, de asemenea, cheltuielile cu cadourile și restaurantele, informează Reuters.
Mesele festive sunt o prioritare, dar inflația obligă gospodăriile să își ajusteze bugetele, spun directorii și analiștii de piață. Pentru unii comercianți, aceasta este o șansă de a vinde mai mult consumatorilor care își permit să facă risipă în timpul sărbătorilor.
În Franța, cumpărătorii își propun să își reducă anul acesta cheltuielile totale de Crăciun, bugetul mediu fiind redus cu 19 euro față de 2022, potrivit unui sondaj realizat de Cofidis și CSA Research. Aceștia își propun să își reducă cel mai mult cheltuielile pentru cadouri.
Lanțul de supermarketuri Carrefour încearcă să îi atragă pe cumpărători cu prețuri mici prin cele 60 de noi produse alimentare de Crăciun sub marcă proprie pe care retailerul le-a introdus anul acesta.
Supermarketurile și-au mărit gama de alimentele proprii, în condițiile în care o mare majoritate (78%) a consumatorilor din Franța, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie, indiferent de venituri, afirmă că se orientează către produse mai ieftine sau că fac cumpărături de la retaileri cu prețuri mai mici, potrivit unui studiu McKinsey.
Lanțul polonez de supermarketuri Biedronka a declarat că gama sa de ciocolată și dulciuri de marcă proprie, inclusiv biscuiții și turta dulce, sunt cu cel puțin 20% mai ieftine decât alternativele de marcă.
Supermarketul olandez Albert Heijn a declarat că gama sa premium "AH Excellent" are 200 de produse de sărbători în acest an, mult mai multe decât în 2022.
Britanicii se așteaptă să cheltuiască anul acesta de Crăciun cu aproximativ 105 lire sterline mai mult decât în 2022, potrivit unui studiu Barclays, alimentele și băuturile festive urmând să fie cele care vor contribui cel mai mult la această cheltuială - crescând în medie cu aproape 26 de lire sterline.
Retailerul britanic Tesco a cumpărat mai mulți curcani decât anul trecut, a declarat directorul general Ken Murphy pentru că se așteaptă ca oamenii să iasă mai puțin în oraș și să petreacă mai mult timp acasă cu familia.
Britanicii au cumpărat 3,9 milioane de litri de șampanie în acest an, în scădere cu 9% față de anul trecut, potrivit datelor Kantar privind cele 52 de săptămâni care s-au încheiat la 26 noiembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul României urmează să...
Contribuabilii trebuie să...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...