Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Oamenii au început să reducă, de asemenea, cheltuielile cu cadourile și restaurantele, informează Reuters.
Mesele festive sunt o prioritare, dar inflația obligă gospodăriile să își ajusteze bugetele, spun directorii și analiștii de piață. Pentru unii comercianți, aceasta este o șansă de a vinde mai mult consumatorilor care își permit să facă risipă în timpul sărbătorilor.
În Franța, cumpărătorii își propun să își reducă anul acesta cheltuielile totale de Crăciun, bugetul mediu fiind redus cu 19 euro față de 2022, potrivit unui sondaj realizat de Cofidis și CSA Research. Aceștia își propun să își reducă cel mai mult cheltuielile pentru cadouri.
Lanțul de supermarketuri Carrefour încearcă să îi atragă pe cumpărători cu prețuri mici prin cele 60 de noi produse alimentare de Crăciun sub marcă proprie pe care retailerul le-a introdus anul acesta.
Supermarketurile și-au mărit gama de alimentele proprii, în condițiile în care o mare majoritate (78%) a consumatorilor din Franța, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie, indiferent de venituri, afirmă că se orientează către produse mai ieftine sau că fac cumpărături de la retaileri cu prețuri mai mici, potrivit unui studiu McKinsey.
Lanțul polonez de supermarketuri Biedronka a declarat că gama sa de ciocolată și dulciuri de marcă proprie, inclusiv biscuiții și turta dulce, sunt cu cel puțin 20% mai ieftine decât alternativele de marcă.
Supermarketul olandez Albert Heijn a declarat că gama sa premium "AH Excellent" are 200 de produse de sărbători în acest an, mult mai multe decât în 2022.
Britanicii se așteaptă să cheltuiască anul acesta de Crăciun cu aproximativ 105 lire sterline mai mult decât în 2022, potrivit unui studiu Barclays, alimentele și băuturile festive urmând să fie cele care vor contribui cel mai mult la această cheltuială - crescând în medie cu aproape 26 de lire sterline.
Retailerul britanic Tesco a cumpărat mai mulți curcani decât anul trecut, a declarat directorul general Ken Murphy pentru că se așteaptă ca oamenii să iasă mai puțin în oraș și să petreacă mai mult timp acasă cu familia.
Britanicii au cumpărat 3,9 milioane de litri de șampanie în acest an, în scădere cu 9% față de anul trecut, potrivit datelor Kantar privind cele 52 de săptămâni care s-au încheiat la 26 noiembrie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...