Datele reprezintă situaţia la finalul lunii iunie 2019.
Creşterea înregistrată este de 8 milioane de abonaţi premium şi de 15 milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni.
Prin comparaţie, Apple Music a înregistrat 60 de milioane de abonaţi la finalul lunii iunie, număr care îi cuprinde şi pe cei ce beneficiază de o perioadă de trei luni de gratuitate. În cazul Spotify, perioada de gratuitate este de 30 de zile.
Compania, condusă de Daniel Ek, CEO, a anunţat că a semnat contracte cu două case de discuri importante, însă nu le-a numit.
Ek a precizat că pierderile din exploatare înregistrate în al doilea trimestru au ajuns la 3 milioane de euro. Pierderile nete ale companiei au fost de 76 de milioane de euro, faţă de 394 de milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Venitul trimestrial a crescut cu 31% la 1,67 milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
IMM România solicită menţinerea...
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
Se îngroaşă gluma pentru Rusia, după atacurile Ucrainei...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...