Datele reprezintă situaţia la finalul lunii iunie 2019.
Creşterea înregistrată este de 8 milioane de abonaţi premium şi de 15 milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni.
Prin comparaţie, Apple Music a înregistrat 60 de milioane de abonaţi la finalul lunii iunie, număr care îi cuprinde şi pe cei ce beneficiază de o perioadă de trei luni de gratuitate. În cazul Spotify, perioada de gratuitate este de 30 de zile.
Compania, condusă de Daniel Ek, CEO, a anunţat că a semnat contracte cu două case de discuri importante, însă nu le-a numit.
Ek a precizat că pierderile din exploatare înregistrate în al doilea trimestru au ajuns la 3 milioane de euro. Pierderile nete ale companiei au fost de 76 de milioane de euro, faţă de 394 de milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut. Venitul trimestrial a crescut cu 31% la 1,67 milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Cursul valutar BNR al zilei - 5...
Avans modest al PIB-ului României în 2025.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...
Rovinari pornește Grupul 6 – un pas decisiv pentru...
Curs valutar BNR, 4 decembrie.
Premierul Ungariei, Viktor Orban, a anunţat joi...
Sistemul Garanţie-Returnare...
ANAF, informare privind ţintele asumate în PNRR.
Piața RCA intră într-o nouă...
Veniturile Rusiei din petrol şi gaze au scăzut...
Cazierul judiciar intră într-o nouă eră digitală, după...
O secțiune a conductei de...
ASF schimbă regulile de...
Bursa de Valori București...
Cuprul a atins un nou record pe...
Fitch confirmă ratingul CEC...
Factura la gaze pentru...