Curs BNR: Leul a pierdut teren în faţa principalelor valute. Aurul s-a scumpit
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Lewis Hamilton s-a dovedit a fi eroul care a reușit să readucă măreție curselor de Formula 1. Perioada de dominație a lui Michael Schumacher a spulberat, oarecum, elementul de surpriză. Campionatul devenise previzibil. Hamilton a readus emoții în tribune și pe circuit. Spre deosebire de marele Schumacher, britanicul a comis multe greșeli, pentru ca apoi să facă adevărate miracole la volanul bolidului său.
În timp ce alți piloți construiau strategii, anticipând momentele pentru opriri, Hamilton își făcea praf pneurile pentru a nu pierde avansul câștigat, apoi, după alimentare, zvâcnea pe pistă. Lewis a fost considerat excesiv de agresiv, dar publicului îi plăcea ce vedea. Treptat însă, el a încetat să mai facă greșeli.
Reguli prea stricte
Și-a început cariera la McLaren, una dintre cele mai conservatoare echipe ale campionatului. Aici, între pauzele dintre curse, podelele sunt curațate până la strălucire, piloții sunt obligați să se bărbierească zilnic, să se tundă scurt și să se încheie până la ultimul nasture de la cămașă - toate astea sunt prevăzute în contract.
Personalitatea lui Hamilton a ieșit la iveală numai după plecare de la McLare, când Lewis a trecut la Mercedes AMG, unde s-a bucurat de mult mai multă libertate. Iar Lewis nu a înșelat încrederea acordată. Acum, Hamilton poartă cercel în ureche, își schimbă frevent pieptănătura și tot timpul are șosete colorate chiar sub salopetă. În lumea Formulei 1 așa ceva nu a fost permis. Sponsorii mereu au avut pretenții în privința garderobei piloților. Ei stabilesc gama de culori și designul bolizilor, al salopetelor și a camășilor. Nimeni nu și-ar permite să încalce aceste reguli. Cu excepția lui Hamilton.
Un om obișnuit
La Mercedes, Hamilton a purtat o altfel de șapcă, ulterior el recunoscând că singur a creat designul. Nu-i plăcea varianta standard folosită de toți piloții. Britanicul a adoptat șapca la stilul său. Exemplul său a fost urmat și de alți, iar echipele au încetat să-i mai oblige pe piloții lor să semene precum niște frați gemeni.
Printre altele, Hamilton a declarat că tot el a desenat un model propriu pentru patofi sport, dar nu a intrat în detalii. În prezent, Lewis are un contract cu Tommy Hilfiger, britanicul fiind ambasadorul oficial al brandului. Anteriorul său sponsor, Hugo Boss l-a muștruluit în repetate rânduri pe Hamilton, pentru că îmbrăca produsele altor mărci.
De altfel, Hamilton se numără printre foarte puținii piloți care participă la prezentări de modă și care este un adevărat erou al lumii mondene. Prin felul său de a fi, britanicul a schimbat imaginea pilotului de Formula-1, văzut de mulți ca un robot la volan. După povestea de dragoste cu Nicole Scherzinger, Lewis nu și-a mai afișat relațiile personale. Au făcut-o, în schimb, tabloidele, care i-au atribuit tot felul de aventuri amoroase.
Hamilton nu uită niciodată de fanii lui. Primele cuvinte rostite după o nouă victorie sunt adresate susținătorilor săi, celor care au venit să-l vadăf. Inițial, spectatorii au fost luați prin surprindere: a fost greu să-și amintească alte momente de acest gen din istoria Formulei 1. Auzi, mulțumiri pentru că au stat în tribune! Cu timpul s-au obișnuit.
La cei 33 de ani ai săi, Lewis Hamilton câștigă, potrivit estimărilor revistei Forbes, 51 de milioane de dolari pe an (din care 9 milioane din reclamă) și ocupă locul doi după numărul de titluri de campion obținute.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Decizia adoptată în ședința de...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...
Bursa de Valori Bucureşti a deschis pe verde şedinţa de...
Urmăriți o nouă ediție a...
Este un semnal de alarmă tras...