Mircea Coșea: România va intra într-o criză agricolă
România riscă să intre, în anii următori, într-o criză...
Suma de 314 miliarde de dolari reprezintă o scădere de 55% a veniturilor de pe urma pasagerilor comparativ cu 2019, în condiţiile în care traficul aerian măsurat în pasagerei per kilometru ar urma să înregistreze un declin de 48% în acest an comparativ cu anul precedent, a precizat IATA.
Concedieri și tăieri de salarii la Wizz Air
Companiile aeriene din Asia Pacific ar urma să fie cele mai afectate, în condiţiile în care veniturile lor cumulate ar putea scădea cu 113 miliarde de dolari în 2020 comparativ cu 2019. Urmează companiile din Europa care vor înregistra o diminuare cu 55% a traficului de pasageri, ceea ce va însemna pierderea unor venituri în valoare de 89 miliarde de dolari.
"Analiza noastră se bazează pe datele pe care le avem în prezent. Desigur, viitorul este foarte incert", a declarat economistul şef al IATA, Brian Pearce.
Pandemia de coronavirus a paralizat transportul aerian, avioanele multor companii aeriene fiind blocate la sol fără indicii cu privire la momentul în care restricţiile de călătorie vor fi ridicate.
IATA a făcut un apel către guverne să ofere, urgent, lichiditate companiilor aeriene pentru a le ajuta să traverseze criza actuală, avertizând că multe companii aeriene vor da faliment în câteva săptămâni dacă nu primesc ajutor.
Asociaţia a mai informat că se aşteaptă ca piaţa internă de transport aerian să fie prima care va fi redeschisă, cum s-a întâmplat în China, urmată apoi de redeschiderea treptată a rutelor internaţionale.
IATA reprezintă aproximativ 290 de companii aeriene din întreaga lume, echivalentul a 82% din traficul aerian mondial.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România riscă să intre, în anii următori, într-o criză...
Inspectoratul de Stat în...
După un 2025 marcat de...
După ce plafonarea prețului la...
Verificările și reviziile...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Regimul fiscal aplicabil...
Grupul Electrica a demarat...
S&P Global Ratings a tăiat, printr-o acțiune...
Un incendiu de proporții a...
După un deceniu de planuri...
Guvernul modifică regimul de...
Allianz-Țiriac anunță, într-un...
Lucrările de reparație pentru reluarea alimentării cu...
Compania ArcelorMittal a...
Banca Națională a României...
Compania Distrigaz Sud Rețele...
Leul s-a menținut stabil față...
Explozia de azi dintr-un bloc...
Agenția Națională de...
ANAF a publicat clarificări...
Când piețele încep să nu mai aibă încredere în monede,...
CNAIR a anunțat că portalul...