Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Pentru pasagerii care au trăit acest nefericit eveniment a fost o călătorie pe care nu o vor uita prea curând. Pasagerii din tunelul de sub Canalul Mânecii dintre Franța și Anglia au fost nevoiți să se evacueze printr-un tunel de serviciu, eveniment care a avut loc în seara zilei de marți, 23 august. Incidentul a fost declanșat de o "alarmă la bordul uneia dintre navete", a declarat miercuri dimineață pentru AFP John Keefe, director de relații publice la Getlink Group, care exploatează tunelul de sub Canalul Mânecii. Evenimentul a rovocat ore întregi de perturbări.
Martorii spun că evacuarea prin tunel a fost una terifiantă ca într-un film cu dezastre unora făcându-li-se chiar rău.
Serviciul de transport prin tunel a revenit la normal miercuri dimineață
Operatorii au declarat că siguranța pasagerilor nu a fost niciodată amenințată, chiar dacă operațiunea a provocat întârzieri semnificative. Serviciul de transport prin Eurotunel a revenit la normal miercuri dimineață.
Post-Brexit: Traficul prin Eurotunelul de sub Canalul Mânecii
Traficul prin Eurotunelul de sub Canalul Mânecii s-a desfăşurat normal luni, prima zi lucrătoare după terminarea perioadei de tranziţie post-Brexit, practic fără niciun incident.
Circa 3.000 de camioane au folosit convoaiele feroviare prin Eurotunel în primele zile ale anului 2021 şi numai două dintre ele nu au realizat corespunzător formalităţile vamale, a declarat agenţiei EFE un purtător de cuvânt al Getlink, societatea concesionară.
Totuşi, traficul vehiculelor de marfă este redus în acest început de an, ca urmare a restricţiilor împotriva COVID-19 şi acumulării unor stocuri în Marea Britanie în lunile anterioare, când exista teama că tranziţia post-Brexit s-ar fi putut încheia fără un acord comercial între Bruxelles şi Londra, acord convenit în final în ajunul Crăciunului.
Compania Getlink estimează că traficul prin Eurotunel nu va avea anul acesta variaţii semnificative faţă de anul trecut, date fiind interdependenţele dintre economiile britanică şi europeană. În plus, acordul comercial încheiat între Bruxelles şi Londra scuteşte de taxe vamale tranzacţiile comerciale între UE şi Marea Britanie, deşi vor trebui îndeplinite unele proceduri vamale care până acum nu existau.
Nici în portul francez Calais - care face legătura cu portul britanic Dover - nu s-au înregistrat cozi sau incidente, dar traficul a fost mai redus luni, cu numai 21 de feriboturi programate, faţă de circa 30 într-o zi obişnuită.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...