Lista neagră a meseriilor pe care AI le va șterge primele
Inteligența artificială pregătește cea mai mare...
Pentru pasagerii care au trăit acest nefericit eveniment a fost o călătorie pe care nu o vor uita prea curând. Pasagerii din tunelul de sub Canalul Mânecii dintre Franța și Anglia au fost nevoiți să se evacueze printr-un tunel de serviciu, eveniment care a avut loc în seara zilei de marți, 23 august. Incidentul a fost declanșat de o "alarmă la bordul uneia dintre navete", a declarat miercuri dimineață pentru AFP John Keefe, director de relații publice la Getlink Group, care exploatează tunelul de sub Canalul Mânecii. Evenimentul a rovocat ore întregi de perturbări.
Martorii spun că evacuarea prin tunel a fost una terifiantă ca într-un film cu dezastre unora făcându-li-se chiar rău.
Serviciul de transport prin tunel a revenit la normal miercuri dimineață
Operatorii au declarat că siguranța pasagerilor nu a fost niciodată amenințată, chiar dacă operațiunea a provocat întârzieri semnificative. Serviciul de transport prin Eurotunel a revenit la normal miercuri dimineață.
Post-Brexit: Traficul prin Eurotunelul de sub Canalul Mânecii
Traficul prin Eurotunelul de sub Canalul Mânecii s-a desfăşurat normal luni, prima zi lucrătoare după terminarea perioadei de tranziţie post-Brexit, practic fără niciun incident.
Circa 3.000 de camioane au folosit convoaiele feroviare prin Eurotunel în primele zile ale anului 2021 şi numai două dintre ele nu au realizat corespunzător formalităţile vamale, a declarat agenţiei EFE un purtător de cuvânt al Getlink, societatea concesionară.
Totuşi, traficul vehiculelor de marfă este redus în acest început de an, ca urmare a restricţiilor împotriva COVID-19 şi acumulării unor stocuri în Marea Britanie în lunile anterioare, când exista teama că tranziţia post-Brexit s-ar fi putut încheia fără un acord comercial între Bruxelles şi Londra, acord convenit în final în ajunul Crăciunului.
Compania Getlink estimează că traficul prin Eurotunel nu va avea anul acesta variaţii semnificative faţă de anul trecut, date fiind interdependenţele dintre economiile britanică şi europeană. În plus, acordul comercial încheiat între Bruxelles şi Londra scuteşte de taxe vamale tranzacţiile comerciale între UE şi Marea Britanie, deşi vor trebui îndeplinite unele proceduri vamale care până acum nu existau.
Nici în portul francez Calais - care face legătura cu portul britanic Dover - nu s-au înregistrat cozi sau incidente, dar traficul a fost mai redus luni, cu numai 21 de feriboturi programate, faţă de circa 30 într-o zi obişnuită.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Inteligența artificială pregătește cea mai mare...
Guvernul a aprobat un nou model...
Începând cu 2 septembrie 2025,...
Inflația a accelerat puternic...
După declanșarea invaziei rusești în Ucraina, statele...
Banca Națională a României a...
Uniunea Europeană a efectuat...
BNR modifică regulile...
Veste bună pentru angajați: în august 2025, sărbătoarea...
Economistul Mark Zandi avertizează că economia SUA se...
Camera Consultanților Fiscali a...
România ar putea fi noul...
Când și cum poate ANAF verifica...
Reducerea valorii voucherelor...
Măsurile privind reforma...
Ministerul Finanțelor a...
Şeful Mercedes-Benz îşi...
Leul a înregistrat o evoluție...
Prim-ministrul Ilie Bolojan, consultări cu federațiile...
Preşedintele SUA spune că Rusia...
Declarația SAF-T pentru iulie...
Concursul și numirea recentă a...
Vor păți și bulgarii ca grecii?...
Compania Hidroelectrica trage...
Guvernul de la București a dat startul austerității cu...
Bucureștenii și șoferii din...
PSD condiționează participarea...