Trei declarații fiscale obligatorii trebuie transmise până la finalul lunii
Contribuabilii trebuie să...
Luna trecută, livrările pe cea mai mare piaţă auto din lume au urcat la 2,57 milioane de vehicule, comparativ cu perioada similară din 2019, a informat joi Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM).
În primele nouă luni din acest an, vânzările au scăzut cu 6,9%, la 17,12 milioane de vehicule.
Septembrie şi octombrie, cunoscute ca "septembrie de aur şi octombrie de argint" de specialiştii auto chinezi, sunt percepute ca perioadele de vârf ale sezonului pentru vânzări, clienţii revenind în mod tradiţional să facă achiziţii după perioada verii.
COVID. Bill Gates, previziune sumbră. Când și cum vom reveni la viața normală
Reflectând această tendinţă, livrările de maşini de pasageri au crescut cu 8% în septembrie, producătorii auto Geely Automobile Holdings Ltd, Great Wall Motor Co Ltd şi Toyota Motor Corp înregistrând creşteri de peste 10%.
Salonul auto de la Beijing, evenimentele promoţionale şi politicile locale de sprijinire a consumului în sectorul auto au ajutat la majorarea vânzărilor în septembrie. Totuşi, activitatea economică încă este lentă, iar încrederea consumatorilor nu s-a redresat complet, a apreciat un oficial al CAAM, Chen Shihua.
Ca un semn promiţător pentru producătorii auto globali care au investit masiv în China, livrările de automobile electrice şi hibride au crescut cu 67,7% în septembrie, la 138.000 unităţi. În acest an, CAAM se aşteaptă la un declin cu 11% al vânzărilor de automobile electrice şi hibride, la 1,1 milioane de unităţi.
Vânzările de camioane şi alte vehicule comerciale, care reprezintă aproximativ un sfert din piaţă, au urcat cu 40% în septembrie, sprijinite de investiţiile guvernamentale în infrastructură, precum şi de reglementările mai dure privind emisiile, aprobate anul trecut.
În acest an, Asociaţia Producătorilor Auto din China se aşteaptă la un recul de aproximativ 10% al vânzărilor pe cea mai mare piaţă auto din lume, iar în cazul unui al doilea val de infecţii declinul s-ar putea adânci la aproximativ 20%.
China este responsabilă pentru 27% din producţia auto globală, faţă de 7% în 2003, conform datelor UBS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Contribuabilii trebuie să...
Comisia de muncă din Senat...
Senatul dezbate un proiect de...
Parlamentul României analizează...
Rețeaua de comunicații Starlink, deținută de miliardarul...
Într-o mișcare strategică complexă, Starlink a devenit...
Guvernul României urmează să...
Fabricanții europeni trimit în...
Anunțul vine după ce fondatorul...
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Analistul economic Cristian...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...