Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Până în 2030, Volvo Cars va renunţa la toate modelele de maşini cu motoare cu combustie internă, inclusiv hibride. De asemenea, grupul suedez intenţionează să facă investiţii masive în vânzările online şi în simplificarea gamei de produse.
Volvo vrea să valorifice astfel cererea în creştere de maşini electrice, inclusiv în China, care este deja una dintre cele mai mari pieţe ale sale.
"Sunt convins că nu vor exista clienţi care să dorească într-adevăr să rămână la maşinile cu motoare pe benzină. Sunt convins că maşinile electrice sunt mult mai atractive pentru clienţi", a afirmat directorul general al Volvo, Hakan Samuelsson.
Până în 2030, jumătate din vânzările globale ale Volvo Cars vor fi maşini integral electrice şi restul vor fi alte tipuri de modele hibride.
Gigantul energetic, British Gas anunță noi SCHIMBĂRI
Deţinut de grupul chinez Zhejiang Geely, Volvo a informat că va lansa în următorii ani o nouă gamă de maşini electrice, care vor fi vândute doar online. Marţi, Volvo va lansa al doilea model integral electric, C40.
Ford Motor a anunţat luna trecută că va electrifica toată gama de maşini din Europa până în 2030, în timp ce Jaguar Land Rover a informat că modelele sale vor fi integral electrice până în 2030. În următorii cinci ani, Land Rover va lansa şase modele pur electrice, primul urmând să apară în 2024.
Şi directorul general al Porsche, Oliver Blume, a afirmat că până la finalul acestui deceniu peste 80% din toate vehiculele sport de lux vândute de companie vor fi electrice. Porsche este cea mai profitabilă marcă din portofoliul grupului german Volkswagen AG, iar succesul său este vital pentru tranziţia grupului la vehiculele electrice. Modelele producătorului de maşini de lux Bentley (divizie a Volkswagen) vor fi integral electrice până în 2030.
Vânzările de automobile electrice şi hibride în Uniunea Europeană s-au triplat anul trecut, depăşind pragul de un milion de unităţi şi fiind responsabile pentru mai mult de 10% din numărul total de vehicule vândute, arată datele publicate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Pe lângă faptul că trebuie să îndeplinească noile ţinte stricte privind emisiile de carbon introduse în UE, producătorii auto au beneficiat şi de subvenţiile guvernamentale pentru vehiculele electrice, subvenţii care au fost incluse în programele naţionale de revenire din pandemie, în special în Franţa şi Germania. În consecinţă, în 2020 vânzările de vehicule complet electrice s-au dublat până la 538.772 unităţi de la 247.854 unităţi în 2019.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...