Arieratele bugetului general consolidat au scăzut la 520 milioane de lei
Arieratele bugetului general...
Numărul companiilor care se angajează să atingă un nivel zero de emisii nete până în 2050 a crescut în ultimii ani, dar aceste aspirații pe termen lung nu sunt susținute de planuri pe termen scurt, inclusiv în ceea ce privește cheltuielile de capital, a declarat pentru Reuters François Humbert, președintele comitetului director al Climate Action 100+ (CA100+), conform Reuters.
"Vrem să trecem de la angajamente la acțiuni și este mult mai dificil să declanșăm acțiuni", a spus Humbert, care este și manager de angajament la Generali Investments.
Doar 2% dintre companii plănuiesc să elimine treptat investițiile în active cu emisii mari de dioxid de carbon cu un anumit termen limită, conform CA100+.
Cei peste 700 de membri ai CA100+ gestionează active în valoare totală de 68.000 de miliarde de dolari și urmăresc să se folosească de valoarea lor financiară pentru a determina marii poluatori să își reducă emisiile și să dezvăluie mai multe detalii despre eforturile lor.
Cea mai recentă evaluare anuală a grupului, publicată miercuri, a arătat că, în general, doar un sfert dintre companiile care fac parte din grupul de interes reduc emisiile suficient de rapid pentru a se alinia la o traiectorie de 1,5C - un obiectiv aspirațional convenit de către mai multe țări în pactul climatic de la Paris în 2015 - pe baza reducerilor intensității emisiilor din ultimii trei ani.
Potrivit CA100+, 77% dintre cei mai mari emițători de gaze cu efect de seră din lume au un obiectiv net-zero, în creștere față de 75% în octombrie anul trecut și mai puțin de 5% când grupul a fost lansat în 2017. Mai mult de patru cincimi și-au stabilit, de asemenea, obiective de reducere pentru perioada 2036-2050.
Pe lângă obiectivele pe termen mai scurt și planificarea capitalului destinat acestei problematici, lobby-ul corporatist împotriva politicii climatice a reprezentat, de asemenea, o problemă semnificativă, au adăugat reprezentații grupului.
Utilizând date de la InfluenceMap, CA100+ a afirmat că doar 4% dintre companii își aliniază pe deplin angajamentul în domeniul politicii climatice la obiectivele Acordului de la Paris, în timp ce doar 31% s-au angajat să facă lobby în conformitate cu acest acord, deși acest procent este în creștere față de 24% anul trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...