Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Numărul companiilor care se angajează să atingă un nivel zero de emisii nete până în 2050 a crescut în ultimii ani, dar aceste aspirații pe termen lung nu sunt susținute de planuri pe termen scurt, inclusiv în ceea ce privește cheltuielile de capital, a declarat pentru Reuters François Humbert, președintele comitetului director al Climate Action 100+ (CA100+), conform Reuters.
"Vrem să trecem de la angajamente la acțiuni și este mult mai dificil să declanșăm acțiuni", a spus Humbert, care este și manager de angajament la Generali Investments.
Doar 2% dintre companii plănuiesc să elimine treptat investițiile în active cu emisii mari de dioxid de carbon cu un anumit termen limită, conform CA100+.
Cei peste 700 de membri ai CA100+ gestionează active în valoare totală de 68.000 de miliarde de dolari și urmăresc să se folosească de valoarea lor financiară pentru a determina marii poluatori să își reducă emisiile și să dezvăluie mai multe detalii despre eforturile lor.
Cea mai recentă evaluare anuală a grupului, publicată miercuri, a arătat că, în general, doar un sfert dintre companiile care fac parte din grupul de interes reduc emisiile suficient de rapid pentru a se alinia la o traiectorie de 1,5C - un obiectiv aspirațional convenit de către mai multe țări în pactul climatic de la Paris în 2015 - pe baza reducerilor intensității emisiilor din ultimii trei ani.
Potrivit CA100+, 77% dintre cei mai mari emițători de gaze cu efect de seră din lume au un obiectiv net-zero, în creștere față de 75% în octombrie anul trecut și mai puțin de 5% când grupul a fost lansat în 2017. Mai mult de patru cincimi și-au stabilit, de asemenea, obiective de reducere pentru perioada 2036-2050.
Pe lângă obiectivele pe termen mai scurt și planificarea capitalului destinat acestei problematici, lobby-ul corporatist împotriva politicii climatice a reprezentat, de asemenea, o problemă semnificativă, au adăugat reprezentații grupului.
Utilizând date de la InfluenceMap, CA100+ a afirmat că doar 4% dintre companii își aliniază pe deplin angajamentul în domeniul politicii climatice la obiectivele Acordului de la Paris, în timp ce doar 31% s-au angajat să facă lobby în conformitate cu acest acord, deși acest procent este în creștere față de 24% anul trecut.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...