Dizolvarea automată a firmelor inactive: ce prevede noua lege
Pachetul doi de măsuri fiscale...
După ce Tribunalul Administrativ Federal a respins apelul companiei franceze Alstom, producătorul feroviar Stadler Rail din Thurgau a semnat în sfârșit cel mai mare contract din istoria căilor ferate elvețiene.
Acordul-cadru încheiat cu SBB și filialele sale Regionalps din Valais și Thurbo din estul Elveției prevede livrarea a 510 trenuri Flirt cu un singur etaj.
Într-o primă fază, Stadler Rail va livra 286 de trenuri în valoare de 2 miliarde de franci elvețieni, a dezvăluit compania într-un comunicat. Deși contractul fusese atribuit companiei Stadler Rail în octombrie 2021, apelul Alstom a întârziat semnarea contractului. Alstom făcuse deja același lucru cu o comandă din partea companiei feroviare austriece ÖBB.
Din cauza apelului Alstom, primele trenuri vor fi livrate abia în 2026, și nu la sfârșitul anului 2025, așa cum era prevăzut inițial. Livrările celor 286 de trenuri vor fi eșalonate până în 2034. Contractul include o opțiune pentru încă 244 de trenuri.
Trenurile vor avea mai mult spațiu pentru biciclete, cărucioare și bagaje voluminoase și vor oferi o conexiune bună la internet și prize electrice la toate locurile, scrie Stadler. Fiecare tren va avea două spații pentru scaune cu rotile, cu toalete compatibile. Prima clasă va avea, de asemenea, locuri pentru scaune cu rotile.
Între timp, Egiptul va avea tren de mare viteză. Proiectul la care participă compania Siemens Mobility presupune utilizarea unor trenuri capabile să atingă 230 de kilometri pe oră, iar linia va fi complet electrificată.
Pe liniile complet electrificate, trenurile vor circula de la Marea Roșie la Marea Mediterană, printre alte destinații. Potrivit Siemens Mobility, electrificarea rețelei va reduce emisiile de dioxid de carbon cu 70% față de călătoria cu autobuzul sau cu mașina. Reprezentanții companiei au subliniat că proiectul va avea ca rezultat "al șaselea cel mai mare sistem feroviar de mare viteză" din lume.
Siemens Mobility - o companie administrată separat de gigantul industrial Siemens - a semnat contractul de dezvoltare a liniei de cale ferată cu Autoritatea Națională Egipteană pentru Tuneluri, precum și cu partenerii de consorțiu The Arab Contractors și Orascom Construction.
Într-o declarație, Siemens Mobility a precizat că partea sa din contractul combinat va fi în valoare de 8,1 miliarde de euro, adică aproximativ 8,7 miliarde de dolari. Această cifră include un contract de 2,7 miliarde de euro semnat în septembrie 2021 pentru linia inițială a proiectului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pachetul doi de măsuri fiscale...
Mercenarul Horaţiu Potra, considerat unul dintre...
Guvernul a aprobat o hotărâre...
Europa se pregătește pentru un...
Guvernul a aprobat modificarea integrală a anexei...
Pasagerii care se confruntă cu...
NVIDIA a raportat pentru...
Curs valutar BNR, 20 noiembrie...
2025 a fost un an în care angajatorii au tratat cu...
ANAF deschide acțiune în instanță la Tribunalul Sibiu.
Proiectele de acte normative...
Semiconductorii aprind bursele...
Explicaţii din partea...
20 noiembrie este termenul-limită până la care...
Guvernul reia reforma pensiilor de serviciu din...
România intră oficial în...
Grupul PPC anunță inaugurarea...
CEC Bank continuă să fie...
Toți ochii din Wall Street sunt...
Federația Patronală Română din...