Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
După ce Tribunalul Administrativ Federal a respins apelul companiei franceze Alstom, producătorul feroviar Stadler Rail din Thurgau a semnat în sfârșit cel mai mare contract din istoria căilor ferate elvețiene.
Acordul-cadru încheiat cu SBB și filialele sale Regionalps din Valais și Thurbo din estul Elveției prevede livrarea a 510 trenuri Flirt cu un singur etaj.
Într-o primă fază, Stadler Rail va livra 286 de trenuri în valoare de 2 miliarde de franci elvețieni, a dezvăluit compania într-un comunicat. Deși contractul fusese atribuit companiei Stadler Rail în octombrie 2021, apelul Alstom a întârziat semnarea contractului. Alstom făcuse deja același lucru cu o comandă din partea companiei feroviare austriece ÖBB.
Din cauza apelului Alstom, primele trenuri vor fi livrate abia în 2026, și nu la sfârșitul anului 2025, așa cum era prevăzut inițial. Livrările celor 286 de trenuri vor fi eșalonate până în 2034. Contractul include o opțiune pentru încă 244 de trenuri.
Trenurile vor avea mai mult spațiu pentru biciclete, cărucioare și bagaje voluminoase și vor oferi o conexiune bună la internet și prize electrice la toate locurile, scrie Stadler. Fiecare tren va avea două spații pentru scaune cu rotile, cu toalete compatibile. Prima clasă va avea, de asemenea, locuri pentru scaune cu rotile.
Între timp, Egiptul va avea tren de mare viteză. Proiectul la care participă compania Siemens Mobility presupune utilizarea unor trenuri capabile să atingă 230 de kilometri pe oră, iar linia va fi complet electrificată.
Pe liniile complet electrificate, trenurile vor circula de la Marea Roșie la Marea Mediterană, printre alte destinații. Potrivit Siemens Mobility, electrificarea rețelei va reduce emisiile de dioxid de carbon cu 70% față de călătoria cu autobuzul sau cu mașina. Reprezentanții companiei au subliniat că proiectul va avea ca rezultat "al șaselea cel mai mare sistem feroviar de mare viteză" din lume.
Siemens Mobility - o companie administrată separat de gigantul industrial Siemens - a semnat contractul de dezvoltare a liniei de cale ferată cu Autoritatea Națională Egipteană pentru Tuneluri, precum și cu partenerii de consorțiu The Arab Contractors și Orascom Construction.
Într-o declarație, Siemens Mobility a precizat că partea sa din contractul combinat va fi în valoare de 8,1 miliarde de euro, adică aproximativ 8,7 miliarde de dolari. Această cifră include un contract de 2,7 miliarde de euro semnat în septembrie 2021 pentru linia inițială a proiectului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...