Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Anunțul a fost făcut cu ocazia prezentării rezultatelor peste așteptări din primul trimestru al acestui an, scrie CNBC.
Numărul total de membri a crescut cu 16% în primele trei luni ale anului, ajungând la 269,6 milioane, mult peste cele 264,2 milioane la care se aștepta Wall Street. Cu toate acestea, trimestrul marchează una dintre ultimele imagini pe care investitorii le vor avea despre baza de abonați a companiei în viitor.
"Așa cum am menționat în scrisorile anterioare, ne concentrăm pe venituri și pe marja operațională ca principalii noștri indicatori financiari - și pe angajament (adică timpul petrecut) ca fiind cel mai bun indicator pentru satisfacția clienților", a declarat compania în scrisoarea trimestrială adresată acționarilor. "La începuturile noastre, când aveam puține venituri sau profit, creșterea numărului de membri a fost un indicator puternic al potențialului nostru."
Netflix a declarat că acum, când generează un profit substanțial, precum și dezvoltarea de noi surse de venit, cum ar fi publicitatea, numărul de membri nu este singurul factor de creștere a companiei.
De asemenea, Netflix a precizat că se așteaptă ca veniturile să fie mai mici în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru, "din cauza sezonalității". Prognoza sa privind veniturile pentru al doilea trimestru, de 9,49 miliarde de dolari, a fost puțin mai mică decât estimarea Wall Street, de 9,54 miliarde de dolari
Compania a înregistrat venituri de 9,37 miliarde de dolari pentru acest trimestru, față de 8,16 miliarde de dolari în trimestrul precedent.
Netflix ar putea oferi în curând mai multe informații despre parteneriatul său cu TKO Group Holdings pentru a aduce WWE pe platformă. Compania a sugerat că ar dori să își extindă ofertele de sport live.
"Suntem în primele zile de dezvoltare a programelor noastre live și aș privi acest lucru ca pe o extindere a tipurilor de conținut pe care le oferim, așa cum ne-am extins la filme, la emisiuni, la animații și, mai recent, la jocuri", a declarat Ted Sarandos, co-director executiv, în timpul teleconferinței de joi privind câștigurile.
Până joi dimineață, acțiunile companiei au crescut cu 27% de la începutul anului și cu aproximativ 85% în ultimele 12 luni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...