Reprezentanţii companiei au anunţat că această decizie afectează doar o anumită utilizare a simbolului respectiv.
Tribunalul a menţinut o decizie din 2016 a Oficiului European pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO), care a anulat acceptarea anterioară a mărcii respective, pe care Adidas a înregistrat-o în 2014.
Firma Shoe Branding Europe din Belgia a contestat această marcă, după ce tribunalul UE a invalidat marca acestei firme, spunând că dungile respective, două la număr, sunt prea asemănătoare cu cele ale Adidas.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Investitorul Alin Bucur revine...
Combaterea evaziunii fiscale...
Rusia anunţă că va avea propria reţea de internet prin...
BMW începe luna viitoare să...
Trump și Xi pregătesc...
Robert Redford, actorul și regizorul american care a...
Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...
Șeful ANAF a venit cu precizări după ce în spațiul...
Păpușile Labubu au devenit un...
Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din...
Curtea Constituțională a României a emis Decizia nr....
Fermierii vor putea modifica...
Producția industrială din...
Tot mai mulți români nu își pot...
Bursa de Valori București...
Bruxelles-ul amână noul pachet...
Dolarul a coborât la cel mai...
Reguli mai stricte până în...
Bitcoin a crescut cu 4%...
ANAF a publicat informații...